28 sept. 2019

Pre-recenzie „Destinul Sufletelor” – Prefer să trăiesc fără tine decât cu tine


Titlu: Destinul Sufletelor
   Autoare: Carolina Hills
   Editura: Stylished
An apariție: 2019
   Nr. de pagini: 432
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★

„Destinul Sufletelor” este un roman plin de răsturnări de situaţie la care nu mă aşteptam, dar şi cu mărturisiri ce-ţi ating sufletul şi secrete ce intensifică fiecare pagină citită, schimbând astfel firul narativ la 180 de grade. Modul în care scriitoarea se joacă cu emoţiile şi sentimentele noastre, fac din asta o poveste ce merită citită până la final.

„Când două inimi bat ca una, vor supravieţui întotdeauna.”


Scenele dintre Augustin şi Christina devin tot mai fierbinţi, mai pasionale, cu cât amândoi au renunţat la barierele ce le îngrădeau inimile şi astfel se lasă învăluiţi de dragostea ce şi-o poartă unul altuia.
Pe lângă asta, Christina nu mai e fata din primele volume. Acum e o femeie care nu acceptă să renunţe, nici măcar atunci când i-o cer alţii. La fel de încăpăţânată şi determinată să afle unele lucruri. E independentă, mult mai puternică, chiar şi atunci când sufletul îi este încă apăsat de unele traume ce i-au rămas pe suflet ca nişte cicatrici ce nu se vindecă.

Acţiunea are loc la aproape un an distanţă de la teribilul accident în care Augustin este declarat mort. Cu toţii îl plâng, doar Christina se încăpăţânează să nu accepte aşa ceva, fiind sută la sută sigură că acel corp ce a trebuit să-l recunoască în acea noapte la morgă, nu este al bărbatului pe care îl iubeşte.

Când am citit sfârşitul volumului doi, inima mea s-a oprit pentru o secundă. Chiar crezusem că nemerica de Eva a reușit să obțină ceea ce-și dorea încă de la incipit. Însă, povestea n-ar mai fi fost la fel dacă el ar fi dispărut, nu?

― Nu ştiu ce joc diabolic jucaţi voi două, dar n-o să vă meargă. Am să vi-l spulber înainte să-l puteţi începe, o ameninţ fără niciun menajament şi mă trezesc cu chipul ei mult prea aproape de al meu.
― Jocul a început demult, drăguțo! Încă din ziua în care te-ai născut.”



Când Christina se întoarce la locul accidentului, simte că ceva nu e în regulă, realizând în final că sunt persoane care vor cu disperare să ascundă unele urme. Dar planurile celor care le vor în continuare răul sunt date peste cap, atunci când împreună cu echipa ce i-a rămas alături, o prind pe Lorena înainte să poată fugi cu maşina lui Augustin.
Chiar mă întrebam când va mai apărea şi ea prin peisaj, căci autoare ne-a dat de înţeles că rolul ei în poveste nu s-a terminat. Şi nu m-am înşelat, rolul ei devine din ce în ce mai interesat, deşi la început puteai să juri că e doar un personaj de umplutură.

Atunci când pumnalul îmi va străpunge definitiv inima, vreau ca tu să fii cel care îmi va curma viaţa.”


Lucrurile se complică şi mai mult, iar evenimentele petrecute le pun din nou relaţia la grea încercare, Augustin ajungând în situaţia de a-şi da seama că planul iniţial a fost o prostie. Regretele şi semnele de întrebare pe care le are îl fac să se întrebe, dacă va mai reuşi s-o împace pe „micuţa” lui sau o va pierde definitiv acum.


Acţiunea predomină din plin în tot volumul, ţinându-vă astfel cu sufletul la gură pe tot parcursul romanului, în timp ce protagoniştii se luptă cu demonii lor interiori. Iar eu vă recomand să achiziționați cele trei volume din serie pentru a afla povestea lor de dragoste.


“Am fost un cretin când am reacţionat în felul acela, impulsiv, fără să gândesc măcar puţin înainte. Ash are dreptate. Eu nu sunt Eva, iar ceea ce ea a clădit în sufletul meu, trebuie să dispară, căci sunt dispus să lupt pentru noi. Pentru ea! Pentru micuţa cu ochişori hazel. Pentru viitorul nostru, pentru familia mea.”



Achiziționează Destinul Sufletelor de aiciPentru mai multe detalii despre noile titluri accesați site-ul Editurii Stylished dând un click aici
                                  Lectură plăcută!💙


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu