Recenzie „Jocul Iubirii” #Volumul1 – Misiune imposibilă

Autoare: Ivo Dima
  Editura: Stylished
An apariție: 2019
   Nr. de pagini: 240
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★★+
Ivo Dima ne aduce în prim-plan Jocul iubirii, primul volum al seriei Iubiri de Neuitat. Am descoperit-o încă de când scria pe Wattpad și mi-a plăcut modul său de abordare, o cursivitate a narațiunii aparte, dar cel mai mult mi-a plăcut cum au fost conturate cele două personaje principale: Olivia și Branden. Fiind o mare amatoare de romance, mi-a fost facil să observ o poveste de dragoste emoționantă pe care v-o recomand să o descoperiți. Va fi un deliciu!

Olivia Ashfrod este văzută de toți ca fiind prințesa lui tati, fiica unuia dintre cei mai bogați oameni ai Statelor Unite. Și pentru că tatăl își iubește fetița atât de mult, o și vrea în siguranță, desigur, astfel că îi angajează o gardă de corp, pe Branden Wright. Un bărbat frumos și sexy, care îți fură inima cu o singură privire.

Bineînțeles, lucrurile nu fucționează bine încă de la început, căci Olivia se îndrăgostește de el, dar el nu...
Sau poate o ține la distanță, cine știe? Căci frumoasa blondă își dorește să-l înnebunească de-a dreptul. Oare va reuși?

Cu toate acestea, după noaptea pe care o au împreună, Branden redevine același bărbat monoton cu o fire de nepătruns, închis în el, care se luptă cu proprii lui monștri ai trecutului. Nu a fost mereu așa, a fost un bărbat care își iubea familia și a fost chiar și logodit, însă când mama și sora lui mor într-un accident de mașină, el renunță la tot, inclusiv la Avery, logodnica lui.

Olivia, însă vede dincolo de acel sloi de gheață care îi acoperă inima și este mai decisă ca niciodată să îi afle trecutul lui Branden, pentru a-l ajuta să îl depășească. Însă nici ea nu este atât de puternică pe cât vrea să pară, căci fiecare om are propria lui poveste, iar în viața lui Liv se înfățișează fostului ei iubit, de care se despărțise în urma abuzurilor la care a fost supusă. Până când acesta își face din nou apariția în viața ei, căutându-i iertarea, îl face pe Branden  gelos.

- Îmi place să protejez ce e al meu.
    A sărutat-o pe buze, acoperindu-i chicotitul cu gura mea. Mâna mi-a alunecat între coapsele ei și i-am smuls un suspins.
    - Nu uita că sunt a ta doar pe perioada vacanței, Braden.
    La naiba, am uitat complet de chestia asta. Am început să mă obișnuiesc cu ea și cu ideea de a o avea permanent în viața mea, încât am uitat ocmplet de promisiunile mele și de rolurile noastre.
    - Atunci trebuie să profităm de ea cât putem, am spus coborându-mi din nou buzele peste ale sale.

Mi-a plăcut mult de Branden atunci când e gelos, devine posesiv. Atunci este momentul când devine transparent, exprimându-și sentimentele. El încearcă să le ascundă, se luptă cu acestea, uneori rănind-o chiar și pe Olivia din cauza asta, însă face totul datorită fricii. Îi este teamă să iubească din nou și să cunoască suferință. Și, din cauza acestei temeri, ajunge să dea cu piciorul unei  frumoase relații cu Olivia, spunându-i că s-a folosit de ea doar pentru a câștiga un post în compania tatălui ei.

Îmi place mult traseul pe care îl urmărește autoarea în carte. Inițial, pentru Branden totul pornește ca un joc și el se minte în continuare că este tot un job, până când realizează că o iubește. Iar asta se întâmplă numai atunci când este pe cale să o piardă. Mi-a plăcut mult să îi văd suferind după ea. Și cum Olivia este o adevărată scorpie, se folosește din plin de ocaziile pe care le are pentru al face gelos cu Lyord, avocatul tatălui său.
De obicei, îmi place când personajele nu au nimic în comun, însă aici am adorat faptul că ambele au un trecut, așa parcă povestea lor de iubire s-a legat mai bine. Pentru că prin intermediul acestei iubiri, ambii și-au vindecat rănile.

Îmi place că Branden este bărbatul ce pare lipsit de sentimente, dar care iubește ca un nebun. Bineînțeles, oricare dintre doi al fi reacționat la fel dacă am fi fost în locul lui, ne-am fi închis în noi și nu am mai fi dat șansa unei iubiri. Și sincer, cred că nici Branden nu ar fi făcut-o dacă Olivia nu ar fi fost cu adevărat încăpățânată și nu ar fi luptat pentru el.

- O să fiu gata în zece minute, Brad.     Mi-am dat părul pe spate și am încercat să trec pe lângă el, fără să mă gândesc că o să mă prindă de braț și o să mă țină lângă el.    - Numele meu e Braden și nu am de gând să îl mai repet. Ești prea proastă ca să ții minte?    Respiră, Olivia. Respiră ca să nu îl pocnești pe nenorocit, pe care oficial îl urăști, și să stârnești furia lui Roy înainte de timp.     Am încercat să ignor strânsoarea puternică și să îmi mențin zâmbetul pe buze, fără să îi arăt cât de mult mă poate intimida.    - Lucrezi pentru mine așa că nu dau doi bani pe numele tău. Atâta timp cât tatăl meu te plătește, îți spun după cum doresc.

Iar la Olivia îmi place că, deși ea pare tipul de fată răsfățată, care a avut totul pe tavă, lucrurile nu au stat chiar așa. Pentru că nimic din ceea ce a primit, nu a putut înlocui lipsa tatălui, care lipsește mereu de la evenimentele deosebit de importante pentru ea, cum ar fi absolvirea liceului, trimițându-i în schimb bijuterii, crezând că prin asta își poate cere scuze fără cuvinte...

Mi-a plăcut foarte mult și felul în care autoarea a conturat personajele secundare: Tammy și Corey, cei mai bun prieteni ai ei, fratele ei, cumnata ta, tatăl ei. Toți au câte un rol esențial în poveste. Care? Vă las pe voi să aflați bineînțeles.

Povestea aceasta este una ce trebuie citită în zilele ploioase, când simți nevoie de căldură în suflet. Recomand o carte deosebită și va invit și pe voi să intrați în jocul inițiat de Branden și Olivia, un joc al iubiri!

Achiziționează Jocul Iubirii de aiciPentru mai multe detalii despre noile titluri accesați site-ul Editurii Stylished dând un click aici
                                  Lectură plăcută!💙