21 sept. 2019

„Iubirea mi-a salvat viața― Legături Predestinate”- De ce te doresc şi nu te pot avea?



  Titlu: Legături Predestinate
   Autoare: Carolina Hills
   Editura: Stylished
An apariție: 2019
   Nr. de pagini: 573
      Serie: Iubirea mi-a salvat viața
   Disponibilă: aici
      Rating: ★★★★

„Legături Predestinate”, scrisă de Carolina Hills, este primul volum din seria „Iubirea mi-a salvat viaţa”, publicată anul acesta la editura Stylished. O carte destul de voluminoasă, dar care se citeşte aparent destul de facil. 
Modul de abordare în care autoarea relatează narațiunea, te duce cu gândul că aceasta serie e scrisă din suflet pentru alte suflete bântuite de amintirile trecutului, îmbinând destul de bine realismul cu ficţiunea. Cu fiecare pagină citită, m-am simţit tot mai împlicată în firul narativ, trecând de la o stare la alta. Fiecare emoţie, sentiment, fior al durerii pe care l-am simțit, m-a făcut să înțeleg substratul ideii centrale. Uneori trebuie să privim dincolo de pagini și prejudecăți.
Au existat momente amuzante presărate cu replici picante, pe alocuri prea dure pentru persoanele care sunt sensibile la un astfel de subiect, dar totuși atât de verosimile. Dacă nu ați citit-o nici pe Wattpad, dar nici în format fizic, vă sugerez să o faceți, e într-adevăr o lectură distinctă.
  Augustin Ozera pare veşnicul bad boy cu un trecut tumultos şi sumbru, dar descoperindu-l pe parcursul, am ajuns să-l observ din diferite perspective. 
Dezamăgirea şi trădarea l-au transformat într-un om dur, egoist, nemernic, care obţine ce vrea când vrea, ascunzându-şi destul de bine sufletul rănit faţă de oricine.  

Sincer şi direct, nu se dă în lături de la a spune exact ceea ce gândeşte. Sinceritatea lui otrăvește tot ceea ce-l înconjoară, dar Christina reușește de fiecare dată să-l tempereze.

Christina Hera, la prima vedere, pare aceeaşi fată inocentă pe care o descoperi la fiecare carte citită, care a crescut într-o familie în care violenţa domina la ordinea zilei. 
Cu un tată beţiv care îşi bate fiica, implicit soţia, din orice motiv, aceasta luptă pentru ceea ce-și dorește.
 Dacă la incipit nu mi-a plăcut modul în care era construit personajul, pe parcurs mi-am schimbat părerea. 
Astfel, dintr-o fată naivă, aceasta devine un personaj puternic, central care luptă pentru ceea ce își dorește. Luptă pentru el. Mai bine spus, se luptă cu cel mai mare coșmar al său: Augustin Ozera.





Îmi ţine piept micuţa şi asta îmi place. Drăguţ.”


Ridgeview College a fost încă din primele zile un calvar pentru Christina, mai ales datorită colegilor ce nu o agreau în niciun fel şi îşi băteau mai tot timpul joc de ea. Pentru ei era doar un parazit ce nu se integra în grupurile lor, iar din cauza asta, avea numai de suferit.  Însă nimeni nu ştia ce calvar îndura în fiecare minut acasă. 
Paul Hera nu e deloc acel tată iubitor, înţelegător pe care mulţi îl au ca părinte, ci este exact paradoxul. Un monstru ce îşi terorizează constant atât soţia, cât şi fiica, ameninţându-le cu bătaia dacă ies din cuvântul său. Viaţa Christinei se schimbă radical în momentul în care mama ei hotărăşte să plece, lăsând-o pe mâna soţului.
Tocmai asta o face să ia o decizie pentru a-şi schimba viaţa. Hotărâtă să pună punct calvarului în care trăieşte, ajutorul Christinei vine de la buna ei prietenă şi totodată colegă de bancă, Emma Ozera. Aceasta o ajută să fugă de acasă şi o duce să locuiască acasă la ea. Doar că aici dă peste o altă problemă, fratele mai mare al prietenei sale, Augustin Ozera.

Încă de la început între cei doi se creează o legătură pe care niciunul din ei nu o înţelege. Doar că Augustin nu e încântat deloc de prezenţa prietenei surorii sale în casă, ceea ce îl pune în poziţia de a-şi face planuri în a o seduce şi a o băga în patul lui, ca mai apoi să o scoată afară din casă fără vreo remuşcare, fiind sigur că ea e în casa lor doar pentru banii pe care Emma îi are.
Însă cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg, iar Augustin îşi dă seama că micuţa prietenă a surorii sale, nu se lasă uşor ca altele, devenind astfel pentru el o provocare.  


― Cum să mă calmez când... tu... acolo... Ce eşti de fapt? mă întreabă cu o groază în glas şi cu ochii încă în lacrimi.
Oftez prelung şi-mi sprijin fruntea de a ei, vorbind. ― Nici dacă ţi-aş explica, n-ai înţelege. Pot fi orice, chiar şi cel mai mare coşmar al multora, micuţo! îi dau un răspuns pe măsură, simţind-o tremurând sub mine.”


Lucrurile încep să se complice pe parcursul poveştii. Inamicul numărul unu, Katherine Corvinus revine și își duce planul de răzbunare la un alt nivel. Pe lângă asta, nici acasă lucruri nu merg aşa cum sperase să-i meargă, iar asta îl face pe Augustin să-şi verse nervii pe Christina. 

Atracţia dintre cei doi e inevitabilă, iar cei doi ajung să treacă printr-o sumedenie de provocări, atât plăcute, cât şi neplăcute, întrucât karma refuză să-i ţină la distanţă unul faţă de celălalt, trecându-i prin tot felul de încercări. 

― De ce faci toate astea? întrebarea lui mă ia pe nepregătit şi clipesc des. De ce te doresc şi nu te pot avea? continuă cu întrebările, în timp ce mă uit cu ochi mari la el.”

Dar oricât de mult Augustin încearcă să se apropie de Christina, aşa cum poate, deşi refuză constant să admită că dragostea e şi pentru el. Scenele fierbinți dintre aceștia sunt dozate corespunzător, echilibrat. 
Eu o știu pe Carolina încă de când scria pe platforma Wattpad și încă de atunci mi-a plăcut ceea ce crea, deși au existat multe controverse legate de acest roman, cel puțin pe mine, perseverența scriitoarei m-a făcut să-mi doresc să rămân alături de ea până la final. 
Iar eu vă recomand să o descoperiți pentru că are ceva diferit și nu o să vă pară rău că ați achiziționat un roman captivant pe alocuri erotic, care vă va oferi o lecție de viață: niciodată să nu te dai bătut! 

― Te iubesc, încăpăţânato! Te iubesc al dracului de mult! mă priveşte adânc în ochi fără să clipească, iar eu tocmai îmi înghit cuvintele și amuțesc.”


Un voiaj cu două bilete, din care doar unul este dus-întors. Cine îl va primi oare?


  
          

Achiziționează Legături Predestinate de aiciPentru mai multe detalii despre noile titluri accesați site-ul Editurii Stylished dând un click aici
                                  Lectură plăcută!💙

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu