21 sept. 2019

„Ducesă rebelă” – Un pas și vei fi a mea.






Titlu: Ducesa rebelă
   Autoare: Sara M. Pachia
   Editura: Stylished
   Nr. de pagini: 256
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★★+


Ducesa rebelă, de Sara M. Pachia,  este un roman interesant și ușor de citit, autoarea încercând să aducă emoție prin ceea ce relatează.



Malcolm Ferryway, duce de Tottenham este un bărbat rănit în dragoste. Și, ca orice bărbat ce este rănit, devine rece și încearcă să își limiteze sentimentele, să nu mai lase pe nimeni să se apropie de el. Singurul de care se simte cu adevărat legat este tatăl lui. 



Tocmai din acest motiv îi promite acestuia, în ultimele clipe de viață, că se va căsători cu o femeie pe care nu o văzuse niciodată, dar care era bârfită de toți cei din cercurile sociale supuse din cauza tatălui ei, un cartofor înrăit.


„ Înainte să mă protejezi pe mine, trebuie să te protejezi pe tine de trecut!"




Acțiunea se petrece în anul 1850 în Anglia, mai exact în Londra o mare parte. Malcolm își consideră sfânt cuvântul dat, așa că pleacă în Cornwall, cu scopul de a-și cunoaște mireasa. Însă când ajunge la destinație, își dă seama că viitoarea lui soție nu este așa cum o descriu alți oameni, este chiar mai rău: implicată în afaceri contrabandiste și cu o franchețe lipsită de tact, Lady Siebel Farrot este cea mai nepotrivită femeie pentru a fi ducesă. Și nu doar atât, însă ea merge până într-acolo încât, refuză un duce!


Cu toate acestea, promisiunea făcută de Malcolm este mult mai importantă decât orice, așa că el găsește metode potrivite pentru a o constrânge pe Siebel să îi accepte cererea în căsătorie. Trăind într-o familie în care iubirea nu existase niciodată, Siebel își dorește altceva și își jură ei însăși că nu va avea pace până când ea și Malcolm nu vor avea o căsătorie fericită.

Cu toate acestea, Malcolm își dorește să o protejeze și atât. Pentru el, nici măcar nu se pune problema să existe sentimente mai puternice decât cele de protecție.


Totuși, cu cât stă mai mult în preajma lui Siebel, cu atât se simte și mai atras de ea, cu toată că neagă aceste sentimente destul de vehement. Cu toate acestea, o vrea lângă el, vrea să o știe aproape.

„ Îmi pare rău, Siebel. Chiar îmi pare rău, însă nu pot să te las să pleci."

Malcolm este tipologia bărbatului rece, care își ascunde sentimentele foarte bine și încearcă să își ridice ziduri în jurul inimii. Însă nici o fortificație nu poate fi suficient de puternică pentru a opri iubirea.

Bineînțeles, aventura celor doi este presărată cu multe încercări, multe suișuri și coborâșuri, și multe secrete ce vor aduce atât lumină, cât și durere în viața protagoniștilor.

Cartea este foarte frumoasă, însă, după părerea mea, autoarea trebuia să insiste mai mult asupra aspectelor epocii respective, ale obiceiurilor, ale îmbrăcămintei, însă în rest, este o poveste cu adevărat frumoasă ce merită să fie descoperită. Mi-a plăcut stilul pe care îl abordează și se poate observa faptul că e pasionată de această perioadă. A fost o lectură al naibii de plăcută pe care v-o recomand cu toată încredere. 💙


"— Eu știu cine ești! spuse Malcom. Ești soția mea, ești Sibel Ferryway, ducesă de Tottenham și, mai presus de toate, ești femeia pe care o iubesc! "



Achiziționează Ducesa rebelă de Sare M. Pachia de aici. 

Pentru a fi la curent cu noutățile și cu promoțiile Editurii Stylished, vizitați site-ul lor printr-un simplu click.



3 comentarii:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

    RăspundețiȘtergere