16 ian. 2019

„Pasiune și satin roșu” de Corina Cîndea – Atracție, orgolii și căsătorie.


Titlu:Salem-Pasiune și satin roșu
   Autoare: Corina Cîndea
   Editura: Hathor
   Nr. de pagini:369
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★★+


Dacă n-ați auzit de Corina Cîndea, trebuie neapărat să o căutați, pentru că scrie nemaipomenit! Cărțile ei sunt printre cele mai căutate, iar lejeritate în scriere pe care o abordează vă va fascina, la fel cum savoarea replicilor haioase vă vor face să râdeți cu lacrimi. 

Seria Salem a fost o combinație între pasiune, dragoste și un gram de fantezii erotice. E perfectă pentru cei ce adoră acest gen, iar eu vă invit până atunci, să descoperiți cel de-al doilea volum din serie, Pasiune și satin roșu. 
 

Aici îi veți întâlni pe Quinn Carson și April Barnes, două personalități puternice, diametral opuse, dar care nu cedează niciodată. Provocările celuilalt sunt o adevărată luptă, iar fiecare vrea să câștige. Dar oare cine va lua premiul cel mare la final, atunci când ultimele zaruri sunt aruncate?


Totul începe la nunta lui Logan, aici atmosfera atinge parametri anormali, când Quinn și April se reîntâlnesc după atâta timp în care au stat despărțiți. Nu au fost împreună, însă atracția dintre ei e ireversibilă. iar dorința e imprimată în ochii lor și asta nu-i împiedică să simtă fiorul dragostei.


El are un plan bine pus la punct, va încerca orice pentru a o cuceri pe încăpățânata Apriel, însă atunci când ajunge față în față cu ea, lucrurile se schimbă sau acel inel de pe degetul ei, schimbă situația. 

Acum gelos și total nedumerit, încearcă să elucideze misterul logodnicului apărut peste noapte, dar tot ce reușește, e să o simtă mai mult pe ea, să se îndrăgostească și mai mult de ea.

  
Apriel, e genul de fată care nu se încrede în oricine, iar frumosul extraterestrul a fermecat-o de la prima ceartă. Îl dorește, dar nu vrea să recunoască acest lucru, iar Quinn trebuie să lupte pentru adevărul pe care doar ei doi știu.

E pur și simplu antrenant, iar eu nu m-am putut oprit, până nu am terminat romanul. E un magnet al persoanelor romantice și merită achiziționat pentru simplitatea, dar totodată, pentru personajele sale complexe și adorabile. Sunt sigură că vă va plăcea, iar eu vă recomand să le luați repejor. Sunt M.I.N.U.N.A.T.E! Lectură plăcută! Ne citim mai târziu!


Mulțumesc Editurii Hathor pentru exemplarul oferit spre recenzare. Cărțile Corinei Cîndea se găsesc pe site-ul editurii, pe care îl puteți accesa dând un click aici.








Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere