16 ian. 2019

„Niciodată împreună” de J.A. Redmerski. Dragoste, sex și un secret. Cine câștigă?


Titlu original: The Edge of never
   Autoare:J. A. Redmerski
   Editura: Trei
Colecție:Eroscop
   Nr. de pagini:480
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★★+


Cartea aceasta mi-a întrecut toate așteptările! Când am primit-o, am anulat citirea ei pentru o altă carte și regret că am făcut asta. Niciodată împreună? merită toată atenția voastră. De ce? Pentru că în ea veți regăsi secrete din cele mai adânci camere ale inimii, iar iubirea se va naște acolo unde nu ar m-ai exista speranță.

Nu am găsit niciun defect în acest roman, totul e așezat corespunzător pentru a avea o lectură plăcută, firul narativ fiind plin de obstacole. Personajele sunt curajoase și, deși seamănă cu eroii din basme, ei chiar au cunoscut adevăratul sens al cuvintelor: frică și pierderea unei persoane dragi.


Alegem exact ce ne dăunează vieții, de ce?

Camryn e femeia care la doar 25 de ani încearcă să-şi găsească un loc al său, însă viața îi va rezerva un bilet spre dragostea infinită, dar pentru asta, mai întâi trebuie să treacă peste provocările destinului.

Împreună cu prietena ei cea mai bună și iubitul acesteia decid să se distreze într-un club, unde lucrurile se încing la cote maxime. Lucrurile degenerează, iar iubitul prietenei îi face avansuri. Așa că pleacă.
Ei bine, foarte bine ai făcut Camryn! Așa ai devenit și mai hotărât să descoperi un nou început. Uneori oamenii ne fac să înțelegem ceea ce nu am vrut vreodată să o facem, iar protagonista noastră își ia inima în dinți și pleacă cu primul autocar în lume, o aventură pe cinste, ce-i va aduce cea mai frumoasă amintire.
Habar nu are unde se îndreaptă, iar eu pe parcurs, eram exact la fel. Eram gata să descopăr lucruri noi, iar dacă credeți că aceste cărți nu merită citite, ei bine, vă zis că adrenalina îmi curgea prin vene și aş fi vrut să fac și eu o asemenea excursie spontană. Dacă mă gândesc mai bine, chiar am să o fac! Poate într-un vis, poate:))

"Eram hotărâtă să văd lumea, dar nu voiam să o văd prin ochii tuturor, ci prin proprii mei ochi."

Dar ce să vezi? În autobuz, cum bineînțeles se întâmplă și în ziua de astăzi, există oameni care ne murdăresc amintirile și involuntar dăm peste hoți, drogați și bețivi, dar Camryn e ghinionistă, iar moșul de lângă ea îi cam face de prea mult timp cu ochiul...Mai știi? O fi având ceva în ochi.:))
Dar situația degenerează, iar încercarea de-al evita eșuează lamentabil,asta până apare Andrew.
(Pff...urăsc astfel de persoane, am întâlnit și eu câteva și tare aş vrea să nu mai existe astfel de specimene...)

Andrew e rebelul și mezinul familiei, care încercă să fugă de probleme și oricât ar face-o, ele tot îl vor urmări oriunde s-ar ascunde de ele. Însă ajunge cumva în același autobuz cu Camryn, iar de aici până la a discuta cu aceasta, e doar un pas. Găsesc lucruri în comun într-un timp relativ scurt, iar o frumoasă amiciție se naște.
Încep să-şi destăinuie unul altuia secrete ascunse, dar micul-bătrân-intrus din autocar le cam dă bătăi de cap celor doi.

Aşa că, împreună decid să plece pe un drum necunoscut, să exploreze viața, dar planurile lor se dau peste cap în momentul în care Camryn îi află secretul. Dragostea lor nu poate distruge urmele bolii, iar ei nu au decât speranța că se vor regăsi cândva, undeva. E greu, dar nu imposibil, iar emoțiile ce vă vor transmite cei doi protagoniști va fi imensă. Recomand un roman cu o temă sensibilă plasată într-un moment de rebelitate, ce îi va învăța pe cei doi, că viața e scurtă și trebuie trăită fără regrete.




Dacă doriți să cumpărați cărți la prețuri avantajoase, vă invit să vizitați site-ul Libmag unde veți găsi o gamă largă de cărți.
  • Pentru mai multe detalii despre titlurile pe care le au, accesați site-ul lor.

LECTURĂ PLĂCUTĂ!



















Un comentariu: