18 aug. 2018

„Sub pretextul iubirii” de Sandra Brown

  


  AutoareSandra Brown
  Editura: Litera
  ColecțieCărți Romantice
  Nr. de pagini: 274
  Disponibilă: aici
  Rating: ★★★

Sub pretextul iubirii a fost o carte, din punctul meu de vedere, fără noimă. Auzisem atâtea lucruri frumoase despre ea și eram atât de entuziasmată să o descopar, dar când am ajuns în sfârșit în acel punct, am fost dezamăgită profund.

Pe lângă faptul că subiectul e totalmente clişeic, firul narativ a fost lipsit de suspans și plat, iar personajele parcă au fost izbite pur și simplu în poveste fără o sclipire a lor, fără nimic autentic care să mă facă să le îndrăgesc. A fost totul șters și fără culoare, iar dragostea parcă s-a pierdut undeva pe drum, departe de toți și toate.

Lucky Tyler, bărbatul perfect din toate punctele de vedere. Clişeic, nu? Dar vedeți voi, acesta este cel după care toate fetele râvnesc, e burlac și are o mulțime de calități. Dar defecte nu? Ei bine, nu, asta e problema. Nu suport tipii ăștia perfecți care nu există în nicio realitate.

Împreună cu frații săi deține o firmă renumită și a trebuit să se maturizeze înainte de vreme, după moartea tatălui său.

Cum el e arătos, perfect și bineînțeles cu mușchi, Adonis în persoană, se află fix în locul potrivit, la ora potrivită. Că doar așa sunt poveștile de dragoste, îl găsești pe Făt-Frumos într-o cârciumă în care avea nevoie de ajutor o domniță.

Curtată de doi balauri-bărbați-beți, care trag de ea pentru o aventură, eroina noastră se vede nevoită să recurgă la diplomație și să-i țină departe de ea, dar nu reușește și în scenă apare fermecătorul Lucky.

O salvează și SURPRIZĂ, merge după ea până la hotel pe motivul că nu i-ar fi cerut scuze. Măi prințule, tu nu ai auzit că nu e frumos să faci lucruri doar pentru recompense? Dar stați... nu v-am spus că se culcă cu ea fix în noaptea în care ia foc unul din echipamentele costisitoare ale firmei? Sau faptul că ea e măritată și își înșală soțul? CLIȘEISME.

După ce incendiul mistuie tot... să vedeți problemă acum. FBI îl urmărește pe eroul nostru, Lucky Tyler. De ce? Pentru că ei cred că el a fost cel care a pus focul intenționat pentru a primi bani din asigurare, dar el era cu frumoasa străină în pat, iar acum are nevoie de ea că să aibă un alibi. Dar ia-o pe ea de unde nu-i...

A fost o adevărată provocare pentru mine să termin această carte... A fost prima mea carte de la Sandra Brown și sper să nu fie nici ultima, dar cred că voi lua o pauză de la astfel de romane.

Am aflat după ce am citit Sub pretextul iubirii că e volumul doi dintr-o trilogie, dar chiar și așa, nu vor continua să o citesc. Nu a avut nimic spectaculos, iar protagonista, Devon Haines, a fost cireașa de pe tort. Ifosele ei de jurnalistă au fost pentru mine un chin. De ce nu ai salva un om de la închisoare, când poți să-l ajuți și să declari adevărul? De ce atâtea complicații când totul e atât de simplu?

Vă las pe voi să descoperiți adevărul din spatele cortinei, iar eu vă recomand să o încercați. Gusturile nu se discută, iar povestea lor poate fi pe placul vostru.
Achiziționează Sub pretextul iubirii de Sandra Brown de aici.

                                                                                                                                  

2 comentarii:

  1. Deci am citit acum vreo cinci ani seria asta. Eu am varianta veche in biblioteca. Seria Texas. Pe Chase l-am adorat. Nu imi amintesc prea bine detaliile cartii/seriei, dar nu e una pe care sa o recitesc. M-am bucurat atunci de lectura si o las acolo. Recomand de la Sandra Brown Imaginea din oglinda, Matase frantuzeasca, Exclusiv. Le-as reciti oricand pentru suspansul si misterul din jurul actiunii. Frumoasa recenzia! Felicitari! Intr-adevar, nu e una din cartile ei cele mai bune. Te pup!💜

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur ca ti-a plăcut. Am sa încerc și alte cărți scrise de ea. 💜

      Ștergere