18 aug. 2018

Recenzie: „Rebela” de Corina Cîndea

Titlu: Rebela
Autoare: Corina Cîndea
Editura: Hathor
Disponibilă: aici.

Rebela este și va rămâne unul dintre romanele mele preferate. Nu pot să nu mă reîntorc la protagoniștii care au alergat prin mintea mea, care mi-au oferit palpitații și m-au făcut să plâng de fiecare dată când situația lua o întorsătură drastică. Așa că, astăzi vă recomand Rebela, un roman scris cu dedicație pentru cititorii pasionați de cărți romantice. E izvorul de dragoste din care nu vă veți putea abține să nu gustați. Vă asigur!

Pe Corina Cîndea o știu încă de când a început să scrie pe platforma Wattpad. E inevitabil să nu-mi aduc aminte de ea, am crescut odată cu generația Triplu H și am să continui să cresc frumos, tot alături de cărțile Corinei. De ce? Pentru că ea îmi oferă exact acea carte pe care nu o pot lăsa din mână până nu o termin. Ceva magic se întâmplă în cărțile ei, ceva ce pe mine una, mă va aduce mereu în fața lor, indiferent că mă vor aștepta în bibliotecă alte cărți.

Râzi, plângi, îți faci mii de terorii cum vei spânzura următorul personaj, înveți să iubești frumos și transparent, fără granițe și ură. Corina seamănă în idei, concepții și stilul de scriere cu Jennifer L. Armentrout. Am afirmat  asta și voi repeta încontinuu, deoarece ăsta e adevărul. Dacă îi veți citi creațiile, îmi veți da dreptate. Construiește personaje pe care nu ai cum să nu le iubești, toate având ceva aparte care te fac să revii la ele, mereu și mereu.

Acum ceva timp am început să realizez că iubirea e cel mai frumos sentiment, dar doar alături de tine l-am învățat.

Violet Collins e rebela care se încumetă la orice. Chiar dacă are un trecut umbros, parcurge mereu drumuri spre necunoscut doar cu speranța că va uita ce s-a întâmplat cândva. Atunci a simțit că pierde o parte din ea, când la orfelinatul în care stătea se întâmplau lucruri ce ar fi trebuit reclamate, dar sistemul e corupt și în ziua de astăzi, iar Corina vrea să tragă un semnal de alarmă: oamenii răi nu câștigă mereu, iar sufletele acelea nevinovate, ce sfârșesc sub ghearele lor, se vor ridica pentru a-i doborî. Nu mereu câștiga cei răi!

Dar destinul o îndrumă spre fericire și îi aduce o nouă provocare: doi ochi cu o combinație ciudată de gri, ce o vor neliniști și îi vor oferi cea mai frumoasă experiență din viața ei.

Organizată de fel, știe ce își dorește, așa că încalecă mereu pe motorul său și pornește în aventuri, iar Chicago îi oferă cea mai frumoasă șansă: să iubească. Se angajează într-un club, unde îl întâlnește pe Dominic, dar nu doar pe acesta. Tony e unul dintre bărbații care o curtează și care i-ar oferi orice.

Dominic Grey e frumusețea întruchipată, un bărbat căruia nu-i lipsește puterea de caracter și orgoliul, dar gafează în unele faze și îl înțeleg, pentru că o persoană când iubește mai și greșește. E în Chicago doar pentru a rezolva o problemă de acum trei ani, când cel mai bun prieten a fost omorât. Alege să devină ceea ce nu credea vreodată ca va fi și a înțeles că rolul lui e de a fi un om rău, un om fără scrupule, dar nu poate cu ea. Niciodată cu Violet.

Dar șeful lui, Tony, a pus și el ochii pe aceasta. Dominic trebuie să prindă capul mafiei, iar atenția lui nu mai e îndreptată spre ea, ci spre cei pe care trebuie să-i aresteze. Oare va putea el să se împartă între operațiune și iubire? Ce se va întâmpla când Violet va afla cine e de fapt cu Dominic?

Vă recomand un roman de dragoste care este pe alocuri erotic, dar în mare parte emoționant. Are toate ingredientele pentru a fi o carte de succes și foarte îndrăgită.

Mulțumesc Editurii Hathor pentru exemplarul oferit spre recenzare. Cărțile Corinei Cîndea se găsesc pe site-ul editurii, pe care îl puteți accesa dând un click aici.