22 iun. 2018

„Căutând fericirea” de Teresa Wojcik — Recenzie

   
   


    Titlu: Căutând fericirea
   Autoare: Teresa Wojcik
   Editura: Self Publishing
   Nr. de pagini: 460
   Rating: ★★★


Căutând fericirea este o carte care are un magnet pentru cititori. Nu te poți despărți de ea până nu o termini. Și nici după aceea. Nu glumesc!

Protagoniștii sunt delicios de încăpățânați și orice pas pe care îl fac pentru o posibilă relație, se sfârșește mereu cu un pas înapoi și cu o dorința arzătoare în ei. Mi-a plăcut atât de mult, încât aş mai citit-o încă o dată, asta dacă nu aș avea atâtea cărți necitite în bibliotecă.

Eram plini de zăpadă și îmi era frig. Hades nu avea nimic. Dar eu știu ce am văzut, iar el nu mai e așa acum.

Mulți dintre voi știți de această serie a Teresei și probabil că așteptați cu nerăbdare să o cumpărați, iar alții abia așteaptă ca autoarea să anunțe publicarea ultimului volum din serie și reeditarea celorlalte două. Ei bine, vă înțeleg. Şi eu îmi doresc acest lucru. Dar sunt sigură că în curând vom avea parte de întreaga trilogie.

Teresa Wojcik este o autoare româncă, cu un pseudonim distinct și misterios la fel ca și personajele creionate. A ales să aducă în prim-plan o iubire între două persoane total opuse, ceea ce nu este neapărat ceva nou, dar prin stilul ei reușește să impresioneze.

Hades și Aimèe 
El e nemilos și încearcă să se controleze în preajma ei. 
 Ea e fata care se preschimbă ușor. Acum este timidă, iar în secunda următoare devine atât de încăpățânată, încât îl bulversează pe protagonistul nostru.

Un zeu al Infernului și un nume ce se apropie periculos de iubirea eternă, construiesc un roman frumos și stilat pe care vi-l recomand cu mare drag.

Lui nu îi pasă. Nu-i va păsa vreodată...

Aimèe încă de mică a fost controlată de părinții care își doresc o fată perfectă. Îi oferă libertate fiicei lor și îi susțin talentul, doar pentru a o manevra când aceasta va merge la facultatea pe care au ales-o pentru dânsa. Dar planurile se destramă atunci când Aimèe își exprimă punctul de vedere.

Cu o relație perfectă, sau putem să-l numim un fel de refugiu pentru ea, aplică împreună cu prietena sa, Carolina, la o altă facultate prin programul Erasmus, iar aici îl întâlnește pe misteriosul Hades. Bărbatul care o schimbă și care o face să simtă lucruri pe nu le-a simțit până acum. E posibil așa ceva când ea e într-o altă relație?

Deși mi-a plăcut extrem de mult cartea, nu am putut, însă, să trec peste ceva. Subiectul clișeic se simte încă de la început. Seamănă izbitor cu seriile After și Fericirea mea ești tu și asta nu înseamnă neapărat un lucru rău. Doar că mereu îmi imaginam în locul protagoniștilor aleși de Teresa, personajele celorlalte serii. Secvența cu lupta lui Hades pentru Aimèe mi-a adus aminte de Fericirea mea ești tu, iar prima întâlnire dintre cei doi seamă cu cea din After - atitudinea lui degajată și neimplicată, sentimentul de gelozie pe care îl simte atunci când ea vorbește cu un alt băiat, etc.

- Cred că iubițelul tău poate aștepta încă cinci minute. Doar nu a bătut atâta drum degeaba.

Hades e misterios, e genul de mascul alfa ce își arătă doar o singură latură: cea de băiat dur și dominator. Dar când în viața lui apare Aimèe, care îi dărâmă zidul pe care l-a construit cu atâta trudă, lucrurile se schimbă și încep să se complice.

Apar personaje care le strică frumusețea lucrurilor mărunte pe care aceștia le fac și. implicit, le simt. Totul nu e roz, așa cum la un moment dat Hades i-a reproșat ei. Vor trebui să lupte pentru fericirea lor. Credeți că vor putea?

Uneori ar trebui să mă lași să te ajut, lasă-ți orgoliul deoparte.

Recomand Căutând fericirea celor cărora le place genul romance. Este un roman bine scris și chiar dacă are un subiect abordat de prea multe ori, eu zic să îi dați o șansă și vă promit că nu veți regreta. Cum spuneam, Hades și Aimèe sunt delicioși, atât împreună, cât și separat.

                                                                                                                             



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu