3 dec. 2018

„Societatea trandafirului” (Tinerele Elite #2) ― Recenzie

Titlu original: The Rose Society
   Autoare: Marie Lu
   Editura: Corint
Colecție: Leda Edge
   Nr. de pagini: 480
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★
Societatea Trandafirului este cel de-al doilea volum al trilogiei Tinerele Elite și este o continuare excelentă din toate punctele de vedere a primului volum. Am iubit la nebunie universul pe care l-a construit Marie Lu și am fost atrasă de partea întunecată a personajului principal, încât deja îmi imaginam ce avea să urmeze în volumul următor.

Acțiune abundentă, descrieri plictisitoare prea puține și personaje puternice și misterioase. Ce aș putea să-mi doresc mai mult? 

Ceea ce am apreciat cel mai mult la această continuare a fost faptul că multe personaje secundare care nu s-au afirmat suficient în primul volum, au reușit să mă captiveze atât de mult aici, încât am și uitat cine este protagonistul. Marie Lu te face să empatizezi chiar și cu antagoniștii. (asta e un talent al ei pe care l-am observat și în alte serii)

Tinerele Elite este o trilogie pe care nu trebuie să o ratați în niciun caz. Eu una nu i-am găsit niciun defect în cele două volume pe care le-am citit și sunt convinsă că nici în al treilea nu o voi face. Pur și simplu totul este construit perfect, stilul autoarei te face să citești foarte repede, iar evenimentele care urmărează de la capitol la capitol îți mențin interesul suficient încât să nu te lase să mai pui cartea jos.

Dacă sunteți în căutare de un fantasy ceva mai întunecat, apelați la cărțile astea. O să vă placă maxim, vă promit acest lucru!

Cum este vorba despre al doilea volum, alte detalii despre acțiune nu vor apărea în această recenzie pentru a nu oferi spoilere cititorilor care nu au apucat să lectureze primul volum.




 Achiziționează Societatea trandafirului de Marie Lu de aici.
Pentru a fi la curent cu noutățile și promoțiile Editurii Corint, vă invit să le vizitați site-ul printr-un simplu click aici.
                                                                                                                   
                                                                                                                    

Un comentariu:

  1. De obicei, cel mai slab într-o serie mi se pare volumul al doilea, dar se pare că aici nu e cazul. M-ai făcut și mai curioasă să citesc seria asta, pe care am tot văzut-o lăudată :)

    RăspundețiȘtergere