7 oct. 2018

„Infinitul dintre noi” ― Cinci adolescenți, cinci personalități diferite

Titlu original: Infinite in Between
   Autoare: Carolyn Mackler
   Editura: Corint
Colecție: Leda Edge
   Nr. de pagini: 362
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★+
Infinitul dintre noi este o carte cu și despre adolescenți, o lectură ușoară și amuzantă, care se învârte în jurul perioadei de adolescență. Este un roman despre prietenii, iubiri, trădări și tot ce vine la pachet odată cu liceul. 

Probabil că veți savura această carte dacă citiți de obicei YA și romance, însă dacă ați depășit această fază, s-ar putea să nu vă impresioneze prea tare. Dar eu zic să-i dați, totuși, o șansă!

Autoarea alege obiectivitatea și chiar dacă acest mod de narare e puțin mai rece și distant decât relatarea la persoana I, Carolyn Mackler are grijă ca fiecare personaj să vorbească, să-și spună povestea și să ne lase pe noi, cititorii, să intrăm puțin în mintea protagoniștilor.

Este o carte care te va ține prins și care te va face să te simți din nou adolescent (asta dacă nu ești deja unul). 

Cinci adolescenți, cinci personalități diferite.
Ce-i leagă oare?

Prima zi de liceu poate aduce odată cu ea o mulțime de sentimente: panica, frica de necunoscut, dorința de a te integra printre ceilalți și curiozitatea cu privire la ce se va întâmpla în următorii patru ani. 

Jake, Gregor, Zoe, Mia și Whitney fac parte din grupul bobocilor și destinul îi aduce împreună ca grup. Cei  cinci hotărăsc să scrie câte o scrisoare sieși, pentru viitoarea persoană care va deveni fiecare, să le pună într-un loc ascuns, și să le deschidă în ultima zi de liceu.

Dar patru ani pare o perioadă destul de lungă și multe se pot întâmpla până atunci. Ei nu știau că în acest timp vor avea de a face cu divorțul părinților, dependența de droguri, hormonii și dragostea la prima vedere. 

Capitolele sunt destul de scurte și cele cinci perspective se schimbă rapid între ele, încât nu prea vei avea timp să te plictisești. Partea negativă a acestui lucru este că la un moment dat ești confuz și începi să încurci personajele între ele.

Așadar, dacă doriți o lectură ușoară și simplă, atunci Infinitul dintre voi este alegerea perfectă pentru a te relaxa după o zi obositoare. Poate fi citită și savurată seara, când singurul lucru pe care vrei să-l faci este să te odihnești și să ai parte de o carte bună.

 Achiziționează Infinitul dintre noi de Carolyn Mackler de aici.
Pentru a fi la curent cu noutățile și promoțiile Editurii Corint, vă invit să le vizitați site-ul printr-un simplu click aici.
                                                                                                                     
                                                                                                                    

Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere