25 iun. 2018

De vorbă cu Carmina Harr, autoarea cărții „Dumnezeul din tine. Cine ești tu?”


Autodescriere:
Folosesc ambele emisfere ale creierului la capacitate maxima. Am intrat prima la liceul economic din orasul natal si am terminat a doua. Profil: contabil statistician. Am urmat studiile la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Iasi, dupa care am continuat cu doua mastere: managementul resurselor umane si comert. In opt ani de facultate am dat peste o suta de examene, ceea ce confirma ca foloseam foarte bine una din emisferele creierului.

Partea cu scrisul a fost dintotdeauna, nu am constientizat niciodata ca ar o pasiune care curge din mine. Am scris zeci de jurnale inca din copilarie. In fiecare zi povesteam cum decurge ziua. Intamplator m-am apucat profesional de scris, impuls pe care nu am putut sa-l opresc, m-a luat prin surprindere fara sa decid inainte: “vreau sa devin scriitoare”.

Sunt fericita pentru ca am publicat cartile cu trei edituri: Coresi ( Romania), AuthorHouse  (America) si ViveLibro (Spania). Probabil, normal, ar fi fost sa public prima data cartile in Romania, eu le-am publicat in America. Editura din America a decis sa folosesc pseudonim literar.
In martie 2012 am scris primele randuri la cartea “Dumnezeul din tine. Cine esti tu?”. Din 2012 pana in 2017 am folosit doar partea creativa a creierului, uitand de cealalta emisfera. Am decis sa fac un curs de salarii in limba engleza. Cifre, calcule. De ce? Creierul permanent trebuie sa aiba de lucru. Un creier ager te tine sanatos, tanar si entuziasmat.

Cititorii sunt foarte interesati de viata privata a autorului. Normal. Si la acest capitol stau foarte bine. Am trait intens si am experiment suficient cat sa ajung la concluzia: “experientele de viata m-au ajutat sa devin omul din acest moment.” O relatie abuziva si o casatorie nefasta au fost factorul declansator in trezirea mea. Am aflat cine sunt si mi-am luat darul din experiente. A intrat in scena Sinele. Dumnezeul din mine scrie cu mana mea. Un om treaz stie ca este Dumnezeu in manifestare, creeaza viata la alt nivel, este constient de programele pe care le contine in fiinta sa.


1. Cum a apărut ideea cărții „Dumnezeul din tine. Cine ești tu?

Nu am avut o idee. M-am trezit scriind si m-am oprit dupa o suta de pagini. Am avut sentimentul ca am scris cateva minute, cu certitudine am scris cateva ore. Timpul sta in loc atunci cand faci ceea ce vine din tine. Atunci cand am terminat de scris cartea „ Dumnezeul din tine”, am citit-o, apoi m-am intrebat: „ Cine a scris aceasta carte?” Am auzit raspunsul de la Sinele meu: „Dumnezeul din tine. Cine esti tu?” Cartile mele sunt dictate si traduse de mine intr-o forma accesibila tuturor.

2. Care este cea mai frumoasă amintire de când ai publicat cărțile tale? Dar peripeție?

Fara peripetii, cand stii cine esti. Iti creezi ziua si nu e loc de incidente neplacute.
Am multe amintiri frumoase: prima lansare de carte organizata, susținută de Ambasada României în Irlanda, lansarea de carte de la Bookfest, Bucuresti.
Foarte fericita am fost atunci cand am publicat pentru prima data la editura din America. Apoi am publicat la editura Coresi din Romania. In martie 2018 la editura ViveLibro din Spania.

3. Cum a început toată această călătorie a scrisului și a publicării cărții tale?

Trebuie doar să-ţi pui câteva întrebări simple: Cine eşti tu? De ce ai venit aici? Care este pasiunea ta? Ce te face cu adevărat fericit? Care este visul tău?

4.  Ai un personaj cu care te indentifici foarte bine din cartea ta?

Da. Ma identific cu Dumnezeu. Personajul central din cartile mele.

5. Cum îți vizualizezi viitorul ca scriitor peste cinci ani?

Sunt castigatoarea Premiului Nobel in literatura. Portile sunt deschise pentru filmul la Hollywood. Managerul editurii din America mi-a dat aceasta idee. El a spus ca aceste carti sunt foarte bune pentru un film la Hollywood. Cartile traduse si publicate in toata lumea.

6. Ce te inspiră să scrii și te face, în același timp, să continui să-ți construiești propria ta lume?

Dumnezeul din mine este sursa inepuizabila de inspiratie. Ascult vocea interioara si actionez.

7. Dacă ai fi o scriitoare celebră, cine ai fi și de ce?

As fi Carmina Harr pentru ca vibratia mea este unica in Univers. Am mentor in acest sens. Autoarea cartilor „Harry Potter”. De ce? O intrebare foarte buna. Vreau sa ajunga cartile la 7 miliarde de oameni. Se face saltul in constiinta in momentul cand oamenii isi reamintesc cine sunt.

8. Care este cea mai mare realizare a ta? Ești mândră de ce ai reușit până acum ca scriitoare? 

Sunt fericita pentru ca am publicat opt carti in limba romana, engleza si spaniola. „ Dumnezeul din tine. Cine esti tu?, „Cum iti transformi visurile in realitate? Manifestarea Sinelui Divin in Realitatea Fizica”, „Who is the soul mate? Where do we find him? The invisible world”, „What is your mission on earth? Enlightenment”, „How tu turn your dreams into reality? The divine Self’s manifestation into the physical world”, „ El Dios en tu interior: ¿Quién eres realmente?”
Implinirea totala inseamna sa afli care este scopul suprem pentru care ai venit aici. Eu am atis scopul suprem, stiu cine sunt. Este alegerea mea daca aleg sa particip la jocurile umane: familie, locul de munca, copiii etc. Este foarte frumos sa te joci cat timp esti in corp. 

9. Scrii la viitoarea ta carte? Dacă da, ai dori sa împărtășești cu noi despre ce este vorba?

Da. Scriu la urmatoarele trei carti. Cartea „Reprogramarea minții” se apropie de final.
10. Ți s-a închis vreodată o ușă ce te-a făcut, chiar și pentru câteva zile, să renunți la visul tău? Ce te-a făcut să continui?

S-au inchis multe usi. Niciodata nu m-am gandit sa renunt la visul meu pentru ca am in fata obstacole. Le depasesc. Caut solutii. Atunci cand am observat ca doua guverne din Romania nu sunt in masura sa scrie o scrisoare de cinci randuri pentru Comisia Nobel, am decis sa depun actele pentru cetatenie irlandeza. Solutii sunt intotdeauna daca le cauti.
Prin reprogramare mentala, am trasat intentia puternica pentru Nobel si a disparut din calea mea alt obstacol, comisia nepotrivita.
Continui pentru ca am un tel clar definit.

11. Și cum îmi doresc ca acest interviu să fie unul deosebit, te provoc să ne spui ceva despre tine, ceva ce nimeni nu știe...
Eu sunt Dumnezeu. 😊


Îi mulțumim Carminei pentru că și-a rupt din timpul ei pentru a răspunde la întrebările noastre și îi urăm succes în continuare în carierea de scriitor. 
Cărțile Carminei Harr sunt publicate la trei edituri diferite, în trei țări diferite: Coresi (România), AuthorHouse (America) și ViveLibro (Spania).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu