5 apr. 2018

„Răzbunarea îngerului căzut” (Stele întunecate #2) – Poate exista iubire între Bine și Rău?


  

    Autoare: Eliza Mazilu
    Editura: Libris Editorial
    Serie: Stele întunecate
    Nr. de pagini: 414
    Disponibilă: aici
    Rating: ★★★★


    Dacă vrei să trăiești, luptă pentru ceea ce îți dorești

Jocelyn Dawn credea ca viata ei se sfarsise odata ce afla adevarul despre originile ei si cand prietenul ei cel mai bun, un inger pe nume Gabriel, fusese ucis de cel pe care il iubea.
Dar nu asta era destinul ei. 
Dupa luni de zile petrecute in Faylinn, taramul zanelor, Jocelyn afla ca o creatura malefica a evadat din cel mai adanc colt al Iadului si ameninta sa distruga intreaga ei lume. Ingerii si demonii isi schimba taberele si nimeni nu poate fi de incredere. Nici macar Lucifer, cel de care era legata pe vecie si de care se indragostise fara sa-si dea seama.

Viata ei devine o panza plina de intrigi si pericolul pandeste la orice pas, mai ales cand acea creatura incearca sa o omoare cand se asteapta mai putin. Va reusi sa accepte adevarul despre ea si sa uneasca ingerii si demonii pentru a lupta impotriva inamicului lor comun? Alegeri ce fie ii vor salva pe toti, fie ii vor condamna la o moarte sigura.

Am citit primul volum, Tărâmul de dincolo, și nu pot decât să o laud pe autoarea acestei serii. Am citit o mulțime de cărți fantasy, scrise mai ales de autori străini, dar această carte le-a întrecut pe toate. Eliza Mazilu a fost o surpriză plăcută și vă recomand să-i citiți cărțile pentru că sunt chiar bune.

Poate că mi-a plăcut cel mai mult idila dintre un bine și un rău, dintre un demon și un înger, dintre conducătorul Iadului și stăpâna inimii lui, dintre Lucifer și Jocelyn. Da, cred că de acest cuplul bizar m-am îndrăgostit, un cuplu ce reprezintă în mod constant o explozie, o bombă cu ceas. O galaxie fără stele nu poate exista, la fel cum nici protagoniștii nu pot exista unul fără celelălalt...

Păstrează-mă în viața ta pentru că te iubesc sincer.

Dacă în primul volum Jocelyn este răpită de conducătorul Iadului, supusă unor "teste" și trădată de către Lucifer, ei bine, situația se complică în acest volum.În Răzbunarea îngerului căzut zarurile sunt aruncate pe masă și răsturnate, iar odată cu ele și situațiile în care sunt puși cei doi.

Ea la început a fost naivă.
Acum, Ea este arma cu care vrea să-L distrugă.
El, e cel care o consideră doar un simplu pion.
Acum, Ea a devenit inima lui.
El, demonul înlănțuit de flăcările Iadului.
Iar Ea, salvarea Lui.

Ce se întâmplă când arzătoarea dorință de a-l nimici pe cel pe care-l iubești se transformă în obsesie?  Se poate împiedica autodistrugerea amânduroara?

     Misiunea lui Jocelyn devine dificilă atunci când motivul
     răzbunării sale se reîntoarce din morți. Gabriel, fratele lui Lucifer,
     revine în pregătirea lui Jocelyn cu un mesaj: Îngerii din cele mai înalte
    ordine vor să o cunoască pe misterioasa fată care a supraviețuit
    miraculos în Infern alături de stăpânul acestuia. Oare va accepta să se
    afișeze în fața -posibilei- aventuri, care nu va avea un sfârșit fericit?

Era probabil cel mai dificil lucru pe care l-am făcut vreodată - să ignor pe cineva ce făcea parte din sufletul meu.

Mi-a plăcut această carte pentru că ne vorbește despre sacrificii și dragoste, dar mi-a plăcut mai ales iubirea unui demon ce se presupune că nu știe și nici nu va ști vreodată ce înseamnă să iubești. Însă apare Ea și totul se schimbă. Însă Lucifer eșuează lamentabil când decide să îl omoare pe Gabriel, la care Jocelyn ține atât de mult. Oare a făcut-o din gelozie?
Pentru acest gest, Jocelyn se îndepărtează de el, îngropându-şi sentimentele departe și cât mai adânc, și scoate la iveală ura și dorința de răzbunare și distrugere.

Rănește-mă și ai să vezi cine sunt cu adevărat.

Ajunsă pe tărâmul zânelor, se pregătește să-l nimicească pe Luc, însă se  întâmplă ceva... Cineva din groapa Iadului a evadat, iar Lucifer împreună cu frații săi trebuie să-l prindă, dar în același timp, focusându-se pe altcineva e posibil să o pierde pe cea care contează cu adevărat, Jocelyn.

Lumea mea ești tu, iar tu, tu ești universul meu." 

Da, încă o dată m-am îndrăgostit de o carte cu un potențial extrem de mare. Pe Lucifer l-am îndrăgit încă de la început, iar latura lui rea nu a trăit mereu în interiorul lui, ci a fost însămânță acolo de către cineva. Este el oare vinovat pentru ceea ce au ales alții să îl facă?

Mi-a plăcut mult puterea lui Jocelyn de convingere și mai ales puterea de a-l ține pe Lucifer departe de gândurile ei, care mereu și mereu, în decursul unor luni, o chema să vorbească, dar ea își impunea mereu o barieră prin care el să nu poată trece.

Iar ceea ce mi-a plăcut cel mai mult la acest roman a fost că nu am putut anticipa finalul. A fost ceva neașteptat care m-a încântat, dar m-a și șocat, deopotrivă.

Lucrurile mărunte sunt cele mai importante în ochii romanticilor.

Vă recomand să descoperiți ce se va întâmpla cu Lucifer și dacă într-adevăr va rămâne cu Jocelyn. Dacă se va împăca cu frații lui, dar și dacă va rămâne stăpânul infernului... Este o carte care vă va ține în suspans de la început și până la final, și bineînțeles, trebuie sa va previn, creează DEPENDENȚĂ!


Achiziționează Răzbunarea îngerului căzut de Eliza Mazilu de aici.

                                                                                                                              


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu