15 apr. 2018

De vorbă cu Mirella Florentina, autoarea cărții „Război în doi”


Acum ceva timp am citit pe platforma Wattpad o carte fenomenală. Iubire Periculoasă m-a ținut captivă lângă telefon și mi-a așternut un mare zâmbet pe față, iar când am aflat că această carte se va publica sub numele de Război în doi, am fost mai mult decât încântată. 

Așa că am decis că v-ar plăcea să aflați câte ceva despre autoare, dar și despre viitoarea sa carte. Astăzi stăm de vorbă cu Mirella Flori și o luăm la interogatoriul nostru.

  Descrierea autoarei: 
  Sunt un om vesel, optimist. Iubesc pisicile și florile de cireș. Nu îmi petrec prea mult timp stând închisă în casă. Primăvara și vara mă găsiți în parcuri, iarna în cafenele și ceainării. Ziua sunt la facultate sau la bibliotecă, noaptea e posibil să mă vedeți într-un club. Sunt versatilă și îmi place să cunosc mereu oameni noi. Scriu despre viață, așa cum e ea: cu drame și momente fericite. Îmi găsesc inspirața în oamenii din jur. Mă pierd des printre vise, dar cobor rapid cu picioarele pe pământ, dacă este nevoie. Cred că lumea ar fi mai frumoasă dacă ne-am concentra mai mult la ce putem face noi, nu la ce nu fac alții.


Descrierea cărții Război în doi:

Abygail Smith crede că știe exact ce își dorește de la viață . Însă, după o petrecere la care merge însoțită de cea mai bună prietenă, lumea ei perfectă este zguduită din temelii.

Dylan Turner obține întodeauna ce vrea. Sexy si provocator, băiatul o face să simtă dragostea și pasiunea, dar îi face cunoștință și cu durerea și suferința. Deși diferiți, pe cei doi îi leagă ceva: haosul din suflete. Povestea lor este condimentată cu certuri, întâlniri romantice şi despărţiri dureroase. Niciunul nu știe ce vrea, dar ambii își doresc totul.

     
1. Cum a apărut ideea cărții?

Nu mai știu exact cum mi-a venit ideea, dar mi-a luat destul de mult timp să încep să scriu primul capitol. Lucram deja la o altă lucrare de a mea, Irezistibila, nu mă prea tenta să încep ceva nou. Îmi era teamă că nu voi avea suficient de mult timp să mă ocup de amândouă. În urma unui eveniment mai puțin plăcut, am început să scriu Război în doi pentru a-mi ține mintea ocupată. Mi-am găsit liniștea sufletească printre paginile acestei cărți.

2. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul și comunitatea de acolo?

Wattpad-ul a fost întodeauna oaza mea de relaxare. M-a ajutat să descopăr lucruri despre mine, să mă dezvolt ca și scriitoare. Am legat prietenii frumoase, de durată, cu persoane pe care le-am cunoscut prin intermediul aplicației. Le sunt datoare membrilor acestei comunități că nu am renunțat la scris, că m-au motivat să continui să împărtășesc ideile mele cu ei.

3. Te-ai gândit vreodată că Iubire Periculoasă (Război în doi) va ajunge în inimile cititorilor așa de repede, dar și în bibliotecile lor?

 Niciodată! Sunt o persoană perfecționistă. Niciodată nu sunt complet mulțumită de ce scriu ori fac. Am rămas plăcut surprinsă să văd că oamenilor le place atât de mult ce scriu, că se identifică cu personajele.

4. Cu ce te ocupi?

Sunt studentă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București. 

5. Cum îți vizualizezi viitorul peste 5 ani?

Nu sunt genul de persoană ce se concentrează asupra viitorului. Trăiesc destul de mult în prezent. Pentru mine, ziua de astăzi este cea mai importantă. Îmi doresc, totuși, ca viitorul să fie blând cu mine și ca viața mea să nu fie diferită cu mult de cum este acum.

5. Ai un personaj cu care te indentifici foarte bine din propria carte?

Din păcate, nu mă identific cu niciunul dintre personajele din această carte. Le-am atribuit altor personaje, din alte lucrări, puțin din caracterul meu. Vă voi face cunoștință, curând sper, cu acestea. Atât Dylan cât și Abygail au fost “proiectați” după persoane reale. Ar fi urât din partea mea să le dau numele. Totuși, nu vreau să creadă nimeni că toate evenimentele din carte s-au petrecut și în realitate. Ficțiunea ocupă un loc de cinste în lucrarea mea.

6. Ce înseamnă pentru tine cititul, dar și scrisul unei cărți?

 Îmi găsesc refugiul în scris și în citit. Evadez printre rânduri, mă pierd printre pagini.

7.  Ce trebuie să aibă o carte pentru a fi clasată după tine, cea mai bună carte, sau chiar și una dintre cărțile tale preferate? (exemple)

Nu cred că există o rețetă pentru cartea perfectă. Îmi plac tot felul de cărți, dar cel mai mult mă atrag cele de dezvoltare personală. O carte din care învăț ceva, orice, este o carte bună pentru mine. Printre preferatele mele se numără: Secretele succesului - Dale Carnegie, Arta magica a durutului in cot - Sarah Knight și ABC-ul Psihopatului de Succes - Kevin Dutton.

8. Care este cel mai frumos moment pe care l-ai avut de când ai început să scrii pe Wattpad?

Am trăit o groază de momente minunate, dar, cel mai frumos a fost, cu siguranță, cel în care mi s-a propus să public lucrarea. Le mulțumesc din suflet, prin intermediul acestui interviu, celor de la Editura Celestium pentru încredere și susținere.

9. Care este cel mai frumos citat din cartea ta pe care l-ai oferi unui străin ca sa-l convingi să o descopere?

Îmi este foarte greu să aleg un citat. Nu știu care este cel mai frumos. Preferatul meu este : „Păstrăm în mințile și inimile noastre oameni nedemni să rămână acolo.”

10.  În acest moment scrii la o alt roman pe care ti-l dorești publicat? Dacă da, împărtășești cu noi despre ce este vorba? (chiar și un fragment)

Lucrez la ceva nou, dar nu vreau să divulg nimic. În același timp, pregătesc și volumul II la Război în doi. Vă las aici un scurt fragmențel drag mie:

“Moartea ne poate întrerupe călătoria prin viaţă, oricând. Ea nu te anunţă înainte, vine şi îţi ia tot. Dacă te prinde cu temele nefăcute, este doar vina ta, nu trebuie să se justifice. Viaţa îți oferă diferite şanse, ți le flutură nepăsătoare prin faţa ochilor, fără să scoată o vorbă. Te lasă să alegi ce vrei, nu îţi spune că ai ales calea grea sau calea uşoară, dar, în cazul în care greşeşti, te pedepseşte mai aprig decât ar face-o orice pedagog. Şansa la iubire, este una din puţinele la care are acces toată lumea. În dragoste, nu este important dacă eşti frumos său urât, dacă eşti sărac sau bogat, bolnav ori sănătos; contează doar să simţi, să îţi laşi inima să bată simultan cu cea a jumătăţii tale şi să înveţi să sacrifici. Nimănui nu îi este sortit să nu fie iubit. Singurătatea este doar o consecinţă a greşelilor noastre, este un preţ imens pe care ajungem să îl plătim pentru a ne răscumpăra vina.”

Și cum îmi doresc ca acest interviu să fie unul diferit, te provoc să ne spui un secret despre tine pe care cititorii nu îl știu.

Nu am secrete. Sunt o persoană extrem de deschisă și asumată. Nu știu dacă există ceva despre mine ce să nu fie știut de nimeni. O chestie pe care nu cred că o știu prea multe persoane despre mine este că ador florile negre, mi se par extrem de elegante.


Citat:

Păstrăm în mințile și inimile noastre oameni nedemni să rămână acolo.
Demonii mei urlă după tine.
Fericirea nu se măsoară în averi, ci în bătăi de inimă și zâmbete.
Te-am iubit până la epuizare, dar pentru tine nu a contat.
Nu vreau totul! Te vreau doar pe tine!

   În curând la Editura Celestium:  
Război în doi de Mirella B. Florentina
Îmbrățișează-mi defectele de Andrada Rezmuveș
Lacrimi de îngeri de Ioana Dumitrăchescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu