29 oct. 2017

Cu ce cărți s-a îmbogățit biblioteca mea în luna octombrie

Ne aflăm la sfârșitul lunii octombrie și, ca în fiecare lună, am să vă prezint ce cărți am primit/cumpărat în această perioadă. 

-Primite de la Editura Nemira-


  • Umanii de Matt Haig - citește recenzia
  • Fata care citea în metrou de Christine Feret-Fleury - citește recenzia
  • Vrăjitoarea adevărului de Susan Dennard
  • Vrăjitorul vântului de Susan Dennard

-Primite de la Editura Corint-



-Achiziționate-



  • Ultimul avanpost. Vânătoarea de Lavinia Călina
  • Ultimul avanpost. Renașterea de Lavinia Călina



  • Unul dintre noi minte de Karen M. McManus
  • O fată din bucăție de Kathleen Glasgow
  • Aviatoarea de Sandra Coroian

Acestea sunt cărțile noi din biblioteca mea. 

Voi ce cărți ați achiziționat luna aceasta?


Un comentariu:

  1. Fata care citea în metrou și O fată din bucăți sunt și în biblioteca mea. <3 Ambele mi-au plăcut, dar O fată din bucăți m-a impresionat mai mult.

    RăspundețiȘtergere