8 sept. 2017

TBR - Ce cărți vreau să citesc în luna septembrie?


Am luat o pauză de aproximativ o lună și jumătate de la citit, deoarece a fost vară și am fost mai mereu plecată. Însă acum vreau să recuperez, așa că m-am gândit să vă arăt cărțile pe care vreau neapărat să le citesc în luna septembrie. Dacă voi reuși, voi citi și în plus față de cele pe care vi le voi prezenta în acest articol. 


  • Geniul, de Marie Lu este continuarea cărții Legenda. Citisem primul volum în luna mai, dacă îmi aduc aminte bine și mi-a plăcut enorm. Am de gând să lecturez și volumul al doilea pentru că în octombrie apare și ultimul volum! Recenzia primului volum o puteți găsi în secțiunea Recenzii.
  • Cu toții suntem făcuți din molecule, de Susin Nielsen este cea mai recentă apariție a Editurii Epica. Cum eu cumpăr fiecare apariție a acestei edituri, era și normal să o achiziționez și pe aceasta. 
  • Graffiti Moon, de Cath Crowley - Am zis că vreau să citesc cărțile apărute la Editura Storia de ceva timp, dar tot au intervenit alte cărți pe lista mea. Mi-am achiziționat prima lor traducere, iar dacă îmi va plăcea, voi cumpăra și alte cărți publicate de ei. 
  • Vassa și noaptea, de Sarah Porter este cartea pe care doresc cel mai mult să o citesc dintre toate. Colega mea, Andreea, a citit-o și i-a făcut și o recenzie (click aici) și sunt sigură că îmi va plăcea la fel de mult ca și dânsei.

În continuare vreau să termin câteva trilogii începute, deoarece au apărut, în sfârșit, toate volumele traduse! Yeey!

  • Cioburi de stele, de Amie Kaufman&Meagan Spooner 
  • Fărâme de șoapte, de Amie Kaufman&Meagan Spooner 
  • Frânturi de lumină, de Amie Kaufman&Meagan Spooner 
       Cele trei titluri de mai sus fac parte din trilogia Cioburi de stele și nu le-am citit încă pentru că așteptam să le devorez una după alta.

  • Mara Dyer. Începutul, de Michelle Hodkin
  • Mara Dyer. Transformarea, de Michelle Hodkin
  • Mara Dyer. Răzbunarea, de Michelle Hodkin

Deși am citit primul volum, îl voi reciti pentru că a trecut mai bine de un an de la achiziție și am uitat aproape tot. Acum că trilogia este completă, o pot citi fără oprire.

  • Îngeri căzuți, de Susan Ee
  • Lumea de apoi, de Susan Ee
  • Sfârșitul lumii, de Susan Ee
La fel ca și în cazul Marei Dyer, citisem primul volum din trilogia Îngeri căzuți acum un an, iar între timp au apărut și următoarele două volume. Volumul trei nu este în poză pentru că nu l-am achiziționat încă, dar o voi face curând.

Așadar, eu mi-am propus să lecturez treisprezece cărți în luna septembrie. Dacă voi reuși sau nu, vă voi spune la sfârșitul lunii. Vă voi ține la curent cu recenziile fiecărei cărți. 

Voi ce cărți vreți să citiți în luna septembrie? 

Un comentariu:

  1. Și în lista mea apare trilogia Mara Dyer de Michelle Hodkin ❤❤

    RăspundețiȘtergere