26 apr. 2018

„Descătușare” – O poveste de dragoste epică

Titlu original: Falling Away
   Autoare: Penelope Douglas
   Editura: Epica
Colecție: EpicLove
   Nr. de pagini: 432
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★
Descătușare de Penelope Douglas este un roman pe care cu siguranță îl veți adora.
Nu doar că îi veți reîntâlni pe Tate și Jared, Madoc și Fallon, ci pentru că de data aceasta îi veți întâlni pe Jaxon şi K.C Carter. Un cuplu dinamic, înșelător, plin de suspans, un cuplu care explodează la fiecare replică, din care scânteile atracției ies de fiecare dacă când se întâlnesc. O da, chiar sunt cei doi poli care se atrag și indiferent de circumstanțe sunt de neoprit.

Am citit Intimidare și mi-a plăcut, am citit Rivali și m-a cucerit, dar acum am citit Descătușare și sunt extaziată de ceea ce am primit. Cu siguranță e prima în topul cărților scrise de Penelope Douglas, una dintre scriitoarele mele preferate, fără doar și poate.

Am găsit în acest volum acea chimie între personaje, acel du-te-vino permanent, acele explozii de sentimente pe care le căutam cu disperare la o carte de dragoste. Povestea de iubire este frumos conturată și incitantă, iar personajele sunt bine individualizate.

Cu siguranță sunteți curioși să știți ce se va întâmpla cu acest cuplu format din două persoane diferite.
Cine sunt ei cu adevărat? 
Care le sunt trecuturile?

Caută-mă și mă vei găsi. Caută-mă, poate într-o zi voi deveni ceea ce cauți.


Jaxon este fratele mai mic a lui Jared, pe care l-ati întâlnit și în Intimidare, însă acum a crescut și din puștanul de altă dată acum a devenit un bărbat după care râvnesc multe fete.
Dacă la început credeam că e un afemeiat, după ce am parcurs romanul mi-am dat seama că el chiar simte, iubește, dar nu vrea să o arate. Oare trecutul lui să fie chiar atât de obscur?  Să nu își dorească să fie fericit pentru ceea ce i s-a întâmplat cândva?
Alerg prin locuri obscure și nu te văd decât pe tine. Cum e posibil?

K.C. Carter este femeia care îndură mult prea multe lucruri pentru o persoană care nu a făcut nimic rău nimănui. Sora sa a murit, iar acest lucru i-a schimbat viața. Nu doar ca tatăl ei vede pe sora moartă în dânsa, ci K.C se și preface pentru a-i face pe plac. Cât poate îndura un copil de 4 ani această prefăcătorie?

Dar ea a îndurat, a mers mai departe și a fugit de tot ceea ce i-a făcut rău și care a îngropat-o ca persoană. A dat de Liam pe care l-a văzut ca pe un refugiu, iar el a ales să o umilească constant și să o inșele.

Asta până când ajunge în fostul ei oraș de care a fugit mereu, a fugit de tot, chiar si de el, și totuși soarta o aduce din nou în brațele sale. Sau nu e soarta? Sa fie chiar el, băiatul care nu cedează? Sa fie el care a aranjat un post în fosta școală și în același timp un loc în inima sa?

Am observat stilul autoarei și din acest volum, iar concluzia mea este că merge pe aceeași tipologie: doi îndrăgostiți care nu se suportă la început, dar ajung mai apoi să rămână împreună. Deși sună clișeic și mai ales plictisitor să citești cam același lucru, Penelope reușește de fiecare dată să-mi transmită ceva și parcă devine din ce în ce mai bună cu fiecare carte pe care o scrie.

Recomand această carte și poate fi citită chiar dacă nu au fost lecturate primele două volume, pentru că nu are legătură cu acestea. Se regăsesc și personaje anterioare, a căror poveste a fost deja spusă, așa că pot fi în ordine aleatorie.
Achiziționează Descătușare de Penelope Douglas de aici cu transport gratuit.

                                                                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu