20 dec. 2017

Raftul Quantum


  • Am murit, din fericire. Întoarcerea de Theo Anghel -★★★★recenzie aici.
  • Am murit, din fericire. Chaos de Theo Anghel - necitită;
  • Am murit, din fericire. Dincolo de Theo Anghel - necitită;
  • Am murit, din fericire. Purgatorio de Theo Anghel - necitită;
  • Am murit, din fericire. Diabolic de Theo Anghel - necitită;
  • Urlet în tăcere de Marina Neagu - ★★★★recenzie aici.
  • Te văd! de Marina Neagu -★★★★recenzie aici.
  • Nu te împiedica de mine, te implor! de Georgiana Vâju -★★★★recenzie aici.
  • I.R.En de Sandra Coroian -★★★★recenzie aici.
  • Aviatoarea de Sandra Coroian - necitită; 
  • Între pământ și apă de Raluca Andreea Chiper -★★★★recenzie aici.
  • Felinare stinse de Cristina Oțel -★★★★recenzie aici.
  • Ephialte. Începutul unui coșmar de Cristinne C.C -★★★★recenzie aici.
  • Nebunul alb de Allex Trușcă -★★★★recenzie aici.
                                                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu