2 oct. 2017

Cu ce cărți s-a îmbogățit biblioteca mea în luna septembrie


A trecut și luna septembrie, iar biblioteca mea s-a îmbogățit cu noi cărticele ce așteaptă a fi descoperite. Nu fac acest articol pentru a mă lăuda cu noile achiziții, ci pentru a vă ajuta în caz că nu știți ce să mai citiți. 
Așadar, în luna septembrie am cumpărat ceva cărticele și am și primit drept sponsorizare.

-Achiziționate-


  • Roșu de rubin de Kerstin Gier
  • Albastru de safir de Kerstin Gier
  • Verde de smarald de Kerstin Gier

Citește părerea mea despre cele trei cărți - aici.


  • Aripi de Aprilynne Pike
  • Farmece de Aprilynne Pike
  • Iluzii de Aprilynne Pike

  • Extaz de Lauren Kate
  • Sfârșitul lumii de Susan Ee
  • Harry Potter și pocalul de foc de J.K.Rowling

-Primite-



Voi ce cărți v-ați cumpărat în luna septembrie?

 💋

2 comentarii: