7 oct. 2017

5 motive să citești „Mara Dyer”


Deoarece am terminat recent de citit trilogia Mara Dyer şi mi-a plăcut extrem de mult, m-am gândit să fac un articol în care să vă prezint cinci motive pentru a o citi, în locul unor recenzii pentru fiecare volum în parte.Aşadar, dacă nu ai auzit încă de Mara Dyer, citeşte sinopsisul de mai jos:

Mara se trezeste intr-o buna zi la spital, fara sa stie de ce se afla acolo si ce anume i s-a intamplat. Amintirile ii revin treptat si dureros, stie ca a avut un accident ingrozitor, in care prietenii ei au murit, dar ea a scapat aproape fara nicio zgarietura. Desi familia ei hotaraste sa inceapa o viata noua in Florida, amintirile o asalteaza pe Mara, provocandu-i episoade psihotice. In acest amestec straniu de nebunie si realitate, Noah, cel mai frumos baiat pe care l-a vazut vreodata, pare sa se fi indragostit de ea. Cat din aventurile Marei Dyer sunt vis si cat sunt adevar? E doar o adolescenta care sufera de sindrom post-traumatic sau exista ceva mai misterios in spatele inchipuirilor ei?


De ce ar trebui să citeşti Mara Dyer?

  1. Plot foarte bine gândit  

Mara Dyer oferă o poveste incitantă, care te va pune pe gânduri de la început până la sfârșit. Trilogia este psihologică, iar autoarea reușește cu succes să se joace cu mintea cititorului ducându-l pe piste false, ca mai apoi să te lase complet șocat de absurdul situației. Nu vă mai spun de chestiile creepy pe care le veți întâlni, căci acelea vor da cel mai mare farmec cărților. Cu siguranță va fi pe placul celor care citesc thrillere și nu numai. 


  2. Stil uşor şi plăcut  

Cărțile sunt extrem de ușor de citit și limbajul accesibil și fără filosofii care să-ți dea prea mult de gândit. Sunt destinate adolescenților, dar le consider potrivite pentru orice vârstă. Cuvintele curg așa lin încât pierzi noțiunea timpului. Mie mi-a plăcut atât de mult primul volum încât am anulat planurile mele cu privire la ce voi citi mai departe, pentru a citi celelalte volume. Nimic nu a fost mai important în acel moment decât să citesc mai departe și să aflu mai multe despre nebunia acestei trilogii.


  3. Personaje bine conturate  

Mara Dyer este protagonista celor trei cărți și este atât de puternică și curajoasă încât reușește să facă față celor mai întunecate gânduri și probleme ale vieții sale. Lângă dânsa îl avem pe Noah Shaw, cel care o sprijină și singurul care mai crede în ea. Relația celor doi nu este siropoasă, nici clișeică, ci pur și simplu o relație mai diferită, dar mult mai interesantă decât cea a unor adolescenți îndrăgostiți. Pe parcursul cărților veți întâlni o mulțime de persoane, ba pozitive, ba negative, dar în fiecare veți găsi câte ceva inedit. 



  4. Finalul  

Dacă vrei să citești o carte cu un final neașteptat, care să te țină în suspans până la următorul volum, atunci trebuie să citești Mara Dyer. De fapt, după fiecare carte am rămas cu un sentiment de satisfacție pentru că am primit exact ceea ce-mi doream: mind-blowing și suspans maxim. Iar finalul trilogiei a fost ceva de genul "Oh-my-fucking-God".




  5. Noah Shaw  

Poate sună puțin pueril din partea mea să vă recomand o carte doar pentru personajul masculin care arată trăsnet în viziunea tuturor puștoaicelor de 17 ani. Dar Noah este atât de dulce, inteligent și cel mai important, amuzant. Cred că este personajul masculin ideal pentru că este perfect din toate punctele de vedere, iar dacă sunteți în căutare de un nou crush ficțional, ei bine, TAAADAAA!



Sper că v-am convins să dați o șansă acestor cărți și dacă le veți citi datorită articolului meu, vă aștept să reveniți cu un comentariu în care să vă exprimați opinia.


LECTURĂ PLĂCUTĂ! 😉




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu