16 mar. 2017

Recenzie - „Zece respirații scurte”, de K.A Tucker

  • Numele cărții : Zece respirații scurte
  • Autoare : K.A. Tucker
  • Editura : Epica
  • Nr. de pagini : 352

Descriere : 

Cu patru ani in urma, viata lui Kacey Cleary a fost distrusa atunci cand masina in care se afla a fost lovita din plin de un tanar sofer beat, omorandu-i parintii, pe  iubitul ei si pe cea mai buna prietena a sa. Inca mai este bantuita de amintirea momentului in care a ramas prizoniera intre fiarele contorsionate ale autoturismului, ascultand-o pe mama ei cum isi dadea ultima suflare. Acum, Kacey vrea sa isi lase trecutul in urma. Inarmata cu doua bilete de autobuz, Kacey si sora ei in varsta de cincisprezece ani, Livie, fug din Grand Rapids, Michigan, pentru a incepe o noua viata in Miami. La inceput, fetele se zbat sa o scoata la capat, dar Kacey nu este deloc ingrijorata. Ea poate face fata oricui, in orice situatie – cu exceptia vecinului sau misterios din apartament 1D.
Trent Emerson are niste ochi albastri in care arde un foc mocnit, gropite adanci si pare ca se mentine intr-un echilibru perfect intre a fi un tip simpatic si unul dur. Calita fiind de trecutul ei tragic, Kacey este hotarata sa tina pe toata lumea la distanta, dar atractia lor este de netagaduit, iar Trent cauta cu disperare si neincetat o cale spre inima impietrita a lui Kacey – chiar daca asta inseamna ca oricand poate sa iasa la iveala un secret exploziv care va zgudui din temelii ambele lor lumi.



Părerea mea : 


       De când am început cartea, am știut că o să îmi placă. Acțiunea este bine distribuită, autoarea începând cu detalii despre viața celor două surori, Kacey și Livie, și trecutul dureros care o bântuie pe Kacey

       De când se mută în Miami, viața lor ia o întorsătură bruscă. Noi prieteni, la care, deși nu avea așteptări mari la început, Kacey începe să îi simpatizeze foarte mult. Apoi apare Trent, pentru care Kacey simte ceva diferit. Simte că o umple cu viață. Că poate trăi iarăși. 

       În trecut a încercat să-și oprescă durerea, însă fără rezultat. Storm și Mia se dovedesc a fi vecinele și prietenele de care se atașaseră enorm, ea împreună cu sora ei. Storm reușește chiar să-i schimbe percepția lui Kacey asupra faptului că nu exteriorul contează, și să o ajute în a găsi o slujbă, la care va ajunge să țină, și nu din cauza salariului, ci din cauza „prietenilor” pe care și-i face acolo. 



       Ea este o fire dură, și rece, reușind să-și controleze furia la o sală de antrenament, însă începe să se topească de fiecare dată când este în preajma lucrurilor care o fac fericită. Viața lui Kacey decurgea destul de bine, fiind condimentată de mici discuții și certuri ici și colo, până când în noaptea în care își sărbătorește ziua de 21 de ani află lucrul care va fi cireașa de pe tort (la care mă așteptam). Ea va avea nevoie de tratament, și nu va fi singura… 

       Cumva, autoarea a reușit să mă împace într-un anumit fel, chiar dacă finalul a fost sau nu cel la care visam. Asta vă las pe voi să aflați. 





      "Zece respirații scurte…"
Ei bine, acestea o ajută pe Kacey fără ca ea să-și dea seama. 
"Agață-te de ele. Simte-le. Iubește-le." 
Vorbele spuse de mama ei capătă sens abia la finalul cărții, lăsându-ne pe noi să ne dăm seama ce înseamnă pe cont propriu. 

       Cartea are și momente bune, și unele mai puțin bune, dar ce contează este faptul că te face să simți ceea ce simte și Kacey. Eu una am savurat fiecare clipă, fiecare emoție traită de protagonistă și mi-a fost greu să mă despart de personaje la final. 

        Finalul este unul neașteptat și, cu siguranță, vă va lăsa mască. Veți descoperi singurice se va întâmpla cu viața celor două surori, citind cartea scrisă de K.A. Tucker, pe care o găsiți la Editura Epica.





Nota mea pentru această carte este 5/5.

13 comentarii:

  1. De mult timp vreau să citesc cartea aceasta...

    RăspundețiȘtergere
  2. o lectura minunata si foarte emotionanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador aceasta carte, m-a facut sa trec prstamulte stari, e asa frumoasa si realista...dupa mine e perfecta... ❤❤❤❤
    Perfecta recenzie

    RăspundețiȘtergere
  4. O Doamne, o carte superba :) . Am reusit sa imi iau si volumul 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu are legătură cu postarea, dar am găsit un tag drăguț și te-am nominalizat și pe tine la el, poate vrei să îl faci :D
    http://thecemeteryofbook.blogspot.ro/2017/03/the-book-buying-tag.html#more

    RăspundețiȘtergere
  6. Ahh, mi-a plăcut atât de mult cartea asta! Deși eram entuziasmată de ea, parcă nu mă așteptam la cine știe ce și totuși m-a super captivat.

    Lecturi frumoase în continuare și mulțumim pentru recenzie! :D

    P.S. Te invit să faci un tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2017/04/spring-flowers-book-tag.html ^.^

    RăspundețiȘtergere
  7. Reading-list
    Atât zic =)))
    Nu ştiu nimic de carte, dar nu vreau spoilere 😂

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh, Doamne! Ador cartea asta <3 Este una dintre preferatele mele <3 Cu o actiune bine construita, personaje minunate (in ciuda defectelor pe care le au)care, in ciuda imperfectiunilor pe care le au, reusesc sa ajunga la inima si sufletul cititorului, o poveste minunata, autoarea a reusit sa creeze o carte care m-a uns pe suflet <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai bună carte ! Am citit-o și m-am îndrăgostit de ea. O ador ❤❤

    RăspundețiȘtergere
  10. Sinceră să fiu, citind aceast carte, m-am aflat într-un război cu mine însemi. Am tot încercat să mă pun în locul lui Kacey şi chiar nu ştiam ce aş face. Am adorat această carte, am adorat relaţiile dintre personaje, am adorat-o pe Kacey. Acţiunea a avut, după părerea mea, un ritm potrivit şi am reuşit să termin cartea într-o zi.
    Kacey a fost puternică până la sfârşit şi asta mi-a plăcut la ea. Nu ştiu dacă aş fi putut face la fel în locul ei.
    Iar relaţia dintre Kacey şi surioara ei mi-a topit inima. Se iubesc atât de mult!!!
    Recomand această carte!
    O recenzie superbă, apropo.

    RăspundețiȘtergere