13 feb. 2017

Recenzie - „Până ne vom revedea”, de Renee Collins


  • Numele cărții : Până ne vom revedea…
  • Autoare : Renee Collins
  • Editura : Leda Edge
  • Nr. de pagini : 320

Descriere :


 Cluburi rurale si petreceri in gradina. Ultimul lucru pe care si-l doreste Cassandra e sa petreaca vacanta dinaintea ultimului an de liceu izolata intr-un orasel plin de snobi din Massachusetts, pe tarmul oceanului. Cass tanjeste dupa dramatism si aventura, lucruri greu de gasit in acel loc, unde se simte prinsa ca intr-o capcana.Dar cand un strain incantator apare pe plaja privata a familiei ei, sustinand ca este proprietatea lui – si ca sunt in anul 1925 – , Cass este atrasa intr-un mister vechi de aproape o suta de ani. In vreme ce cauta raspunsuri in prezent, Cass descopera un adevar care pune viata lui Lawrence in pericol. Nu va mai conta din ce secol vine el, daca nu va mai trai pana maine.Disperata sa-l salveze pe baiatul care inseamna totul pentru ea, Cassandra trebuie sa gaseasca o cale de a schimba istoria… sau sa riste sa-l piarda pe Lawrence pentru totdeauna.



Părerea mea :

Uneori, iubirea poate fi diferită. Ne-o demonstrează această carte despre care scriu acum. Am citit multe cărți în care am întâlnit diferite povești de iubire, dar aceasta este specială și și-a lăsat amprenta pe inima mea.  Deoarece eu iubesc ideile originale, evident că mi-a plăcut cartea enorm de mult. Cine nu e atras de ceva nou ?

Ei bine, „Până ne vom revedea…„, de Rennee Collins este o carte despre destinul a doi oameni diferiți, din lumi diferite. Nici măcar diferența de un secol dintre Cassandra și Lawrence, nu îi împiedică pe aceștia să se îndrăgostească unul de celălalt.

Cassandra este o puștoaică de șaptesprezece ani, care își petrece vacanța de vară într-o casă enormă având chiar și o insulă privată. Într-o noapte, plictisită de petrecerile din noua ei casă, aceasta se retrage pe insulă, unde se întâmplă ceva neobișnuit, inedit. În timp ce privește spre luna plină de pe cer, vede un fel de fulger. Observă că nu este singură pe plajă, ci în compania unui băiat de vârstă cu ea. 

Cei doi încep să vorbească, dar se pare că amândoi sunt pe plajă din același motiv : plictisiți de petrecerea care are loc în casa lor. Cel mai ciudat este că de fapt Lawrence pretinde că el locuiește în casa în care locuiește Cassandra și insula este a unchiului său, Ned. După ce trebuiau să se întâlnească în fața casei respective, amândoi revin pe plajă. 

Acum vine partea ciudată. Cei doi nu s-au întâlnit deoarece fac parte din secole diferite. DA, ați auzit bine. Lawrence este din anul 1925, iar Cassandra din 2015, iar insula este singurul loc în care aceștia se pot întâlni. Dacă veți citi cartea veți afla multe lucruri interesante. Cei doi continuă să își dea întâlniri pe insulă, iar într-o zi Cassandra merge la bibliotecă pentru a citi mai mult despre acea perioadă. Găsește un articol în care află că Lawrence Foster va fi ucis în acel an la sfârșitul verii. Adică peste două săptămâni. 

De aici începe adevărata acțiune. Cass își petrece majoritatea timpului la bibliotecă pentru a găsi mai multe informații despre ucigașul lui Lawrence. Sfârșitul cărții e foarte emoționant, recunosc că am plâns, iar acest lucru se întâmplă rareori în cazul meu. Nu vreau să vă dau spoilere, așa că nu voi da prea multe detalii despre final.

Citiți cartea și bucurați-vă de ea cum am făcut-o eu. Sigur vă va plăcea și vouă. Pe mine rar mă impresionează subiectul unei cărți, deci consider că merită o șansă din partea voastră.


Nota mea pentru această carte este 5/5.


                                                                                                                             Kisses,
                                                                                                                                                  Dweenie



7 comentarii:

  1. Am auzit de carte si am vazut ca este foarte apreciata. Sper sa o citesc in viitorul apropiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu siguranta sa citesc si eu aceasta carte in viitorul apropiat, mai ales ca acum m-ai facut si mai curioasa, dar sper sa nu aiba un final trist pentru ca daca tu ai plans asta inclina balanta spre un asfel de final si urasc sa plang la carti

    RăspundețiȘtergere
  3. Oofff...alta carte pe care nu am citit-o, dar pe care o vreau..Lista mea creste continuu si nu pot sa fac nimic in acest caz.😂😂
    Doar sa cumpar si sa o mai micesc putin, dar nu cred😂😂
    Oricum imi place mult cartea si abia astept sa citesc..😍😍
    Frumoasa recenzie

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie să o citesc neapărat, sună bine. Cât despre recenzie, te felicit, foarte frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am citit aceasta carte si sunt de aceeasi parere! Merita citita cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm... pare puțintel clişeică pe.partea de romance, dar pentru un mister bun, aş lua-o sigur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Din câte am citit din recenzia ta, cartea îmi aduce aminte de "Cascada şoaptelor", numai că aici rolurile sunt inversate. Dar din moment ce mi-a plăcut foarte mult cea din urmă, am să îi dau şi acestei cărţi o şansă.
    Felicitări pentru o recenzie reuşită.

    RăspundețiȘtergere