12 feb. 2017

Cărți care vor fi ecranizate în 2017-2018

M-am gândit să împărtășesc și cu voi unele informații despre ecranizările unor cărți cunoscute.

1.Spulberă-mă, de Teherah Mafi

Primul volum este tradus și la noi, iar al doilea este în curs de apariție. Autoarea a anunțat că se va face serial după cărțile ei și că va apărea în cursul acestui an.

2.Ugly love, de Colleen Hoover

Filmul va apărea în noiembrie 2018, iar Nick Bateman va juca rolul protagonistului, Miles Archer.


3.Absolut tot,de Nicola Yoon

Ecranizarea acestei cărți va apărea pe 19 mai, anul acesta.


4.Fulgi de iubire, John Green&alți autori

Pe 9 decembrie 2017 ne vom bucura de o ecranizare a acestei cărți minunate.


5.O zi din șapte, de Lauren Oliver 

Filmul se va nume Before I fall, iar premiera va avea loc pe 3 martie 2017.


6.Minunea, de R.J Palacio

Filmul va apărea pe 7 aprilie 2017.


7.Elias și spioana cărturarilor, de Sabaa Tahir

Încă nu s-a anunțat o dată oficială, dar IMDB specifică realizarea filmului în acest an.


8.Toate acele locuri minunate, de Jennifer Niven

Încă nu există o dată pentru apariția filmului, dar este precizat faptul că va apărea în 2018.


9.After, de Anna Todd

Încă nu avem o dată oficială, dar seria After, de Anna Todd se va bucura și ea de o ecranizare.

10.Căutând-o pe Alaska, de John Green

Filmul după cartea lui John Green va apărea tot în acest an, dar nu există o dată oficială.


Voi ce filme așteptați cel mai mult din această listă ?


                                                                                                                                             Kisses,
                                                                                                                                                    Dweenie


18 comentarii:

  1. After, Shatter Me și Before I Fall =) :x

    RăspundețiȘtergere
  2. After,Ugly love,Elias si spioana carturarilor, dar cu siguranta o sa le urmaresc pe toate

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu le astept... . Mai ales ecranizarea la "Ugly love"

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuu....abia astept Unly love pentru ca e o provocare, as vrea sa vad cum transpun semtimentele, cat de bine se descurca in pielea personajelor...
    Spulbera-ma e primul pe care doresc sa-l vad....Abia astept
    Dupa ce ne-am certat, chiar daca nu ma pasioneaza foarte tare seria, as vrea sa-l vad pentru actori si de ce nu pentru putina distractie.
    😈

    RăspundețiȘtergere
  5. Aş vrea să citesc cărţile prima dată, apoi să vizionez filmele. Probabil o să ajung să citesc câteva înainte de ecranizări.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mult mă bucur că vor continua ecranizarea seriei After! 😍

    RăspundețiȘtergere
  7. Elias si spioana carturarilor? Vai Doamne!!! Abia astept!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte nerabdatoare in legatura cu filmul realizat dupa " Cautand-o pe Alaska" de John Green 😍.

    RăspundețiȘtergere
  9. After, cea mai frumoasa serie, abia aștept ecranizarea. Și Absolut tot.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am citit majoritatea cartilor prezentate aici, carti care mi-au placut. Stiam ca se face serial dupa cartea lui Tahereh Mafi, abia asteptsa vad pe cine au ales in rolul lui Warner <3
    Cat despre Ugly Love, autoarea a anuntat acum cateva zile, daca nu ma insel, ca, din pacate, nu se va mai realiza niciun film dupa aceasta carte. Imi pare rau de lucrul acesta pentru ca e un roman excelent, dar eu nu mi-l imaginam pe Nick Bateman in rolul lui Miles :))
    Filmul cartii Absolut tot parca aparea luna asta, pe 23, oricum, eu abia astept <3 Desi cartea inca n-am citit-o =))
    Nu stiam ca se va ecraniza si "Elias si spioana carturarilor", dar, oricum ar fi, trebuie sa citesc cat mai repede cartea =))
    De restul cartilor nu stiu ce sa zic, astept ecranizarile, sa vedem ce o sa iasa :))

    RăspundețiȘtergere
  11. vor mai fi ecranizate si cateva romane de Stephen King: lt, Jocul lui Gerald, Mr. Mercedes si inca unul, dar nu mai retin.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aștept ecranizarea la Spulberă-mă și la Ugly Love ❤������

    RăspundețiȘtergere
  13. In primul rand: After! Si apoi Ungly love. Oricum au ingrediente comune si...frig, tata! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Stiti de ce-mi este teama? Carti bune...rateuri de filme. Dar mari! Si grave! Cum, mah, sa ai asa carti si sa faci parodii?! E drept, dupa marele esec Academia Vampirilor (una dintre cele mai misto serii) am ajuns sa suflu si-n iaurt, vorba aceea. Apoi au facut dupa aia cu Ingerul...desene animate...proaste, bineinteles. M a speriat Anna Todd cand pt rolul lui Hardin a ales balind un strambutz. Bine, strambutul a jucat prin teen wolf si a placut. Noroc ca a refuzat rolul! Pai Hardin e motorul. Daca ai ratat aici poti sa te culci! Si e rol greu. Adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  15. After,Cautand.o pe Alaska si Minunea ❤❤

    RăspundețiȘtergere