19 sept. 2018

„Slam. Din dragoste pentru Layken” de Colleen Hoover ― Recenzie

Titlu original: Slammed
   AutoareColleen Hoover
   Editura: Epica
ColecțieEpicLove
   Nr. de pagini: 270
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★

Slam. Din dragoste pentru Layken de Colleen Hoover este una din cărțile mele preferate. De ce? Pentru că m-a facut să plang, iar pe mine rareori o carte îmi oferă această stare stranie şi în acelaşi timp plăcută. Will si Lake sunt cei mai încăpățânați protagonişti pe care i-am întâlnit vreodată, deşi le înțeleg alegerile, dar pe de altă parte le şi critic. Ei doi au fost supuşi unor încercări, încă de când erau tineri, dar au trecut peste ele sau nu?

Romanul acesta îl recitesc mereu şi mereu, iar faptul că Editura Epica a reeditat cartea, mi-a oferit prilejul de a o citi iarăși, după mult timp. El profesor, ea elevă, cu relația lor complicată şi resposabilitățile pe care trebuie cumva să le stabilescă şi mai ales să le îndrume. Iar pentru asta, cei doi trebuie să se unească.

Când viața te loveşte în plin, tu nu fugi. Stai şi îmbrățişeaz-o! Uneori, timpul e vital, iar Lake a aflat acest lucru doar când s-a lovit de un perete al morții, dar şi al unei realități cumplite. Împreună cu mama şi frățiorul mai mic, decid să se mute într-un alt stat, departe de tot ceea ce a fost, iar Michigan le oferă o multitudine de şanse, dar unele se pierd în marea nesfârşită a speranței.

Uiți că am pariat pe tine? Uiți că am uitat cine sunt pentru tine? Uiți...Aşa-i?

Ajung într-o casă nouă pentru a începe o altă viață, însă tatal lor care îi veghează din înaltul cer i-a trimis fiicei sale un cadou. Sau mai bine spus un prinț, dar nu orice fel de prinț, ci unul responsabil.
Eu m-am îndrăgostit din prima secundă de el. Are acel ceva care te atrage în a-ți întoarce privirea şi a-l analiza.

Will e carismatic şi isteț, iar la 21 de ani e tatăl ce nu l-a avut fratele său mai mic. Nu cred că a fost o coicidență când autoarea a ales ca cei doi protagonişti să rămână singuri, iar aici mă refer la faptul că nici Will, dar nici Lake nu au părinți. Pentru mine a fost o certitudine că autoarea a supus doi oameni la un test: să te lupți pentru ceea ce ți-a mai rămas, dar şi pentru tine.

Will şi Lake au ceva în comun: doi frățiori pe care trebuie să-i dădăcească, dar şi faptul că el e profesorul ei, iar ea e eleva lui. Ambii fac compromisuri până Lake cedează în ziua în care află că mama sa nu va mai fi lângă ei. Boala de care suferă o macină puțin câte puțin, iar ea clachează, dar Will e mereu prezent lângă ea.

În acest roman veți întâlni o relație ce se dezvoltă frumos, dar în condiții grele pe care unii oameni le-ar abandona. Eu vă recomand un roman călduros, ce vă oferă prilejul să vă deconectați din această lume repezită şi să faceți parte dintr-un cadru frumos, dar şi dureros în acelaşi timp.

Achiziționează Slam. Din dragoste pentru Layken de Colleen Hoover de aici cu transport gratuit.

                                                                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu