19 sept. 2018

Mini-recenzie: „Stelele din ochii tăi” de Denisa Claudia Raicu

 


  Titlu: Stelele din ochii tăi
  Autoare: Denisa Claudia Raicu
  Editura: Berg
  Colecție: Romance
  Disponibilă: aici
  Rating: ★★★★


Această carte a fost o lectură minunată, simplă şi tare plăcută. Am citit-o într-o zi şi aş mai fi vrut să nu fie atât de scurtă. E o carte de doar 92 de pagini pe care v-o recomand cu drag. Dragostea pluteşte în fiecare filă, iar poeziile din fiecare capitol mi-au inseninat ziua. Nu o puteți rata!

Erin e marioneta tutorelui legal. Nu poate face nimic şi oricat ar încerca ea trebuie să respecte regulile tipărite ale matuşii sale, Olga. Erin a rămas orfană, iar lipsa de iubire era acută și nu avea nevoie ca în viața ei să ducă o asemenea luptă cu un membru care ar trebui să o protejeze, nici decum să o transforme în robotul perfect.

Dar razvârtirea e cel mai bun medicament, iar Erin alege să se îndepărteze de oamenii care îi fac rău. Eh, dar ajunge în Geneva unde lucrurile iau o întorsătură pe care ea nu ar visa-o niciodată.

Te doare gura să-mi spui că mă mă iubeşti?
 Sunt cuvinte grele, de ce nu le foloseşti?

O întâlneşte pe Laura, un suflet cald şi o nouă prietenă cu care poate vorbi. Ajunge să-i cunoască soțul, dar şi cumnatul, iar de aici o mare aventură o aşteaptă pe protegonista noastră.

Un singur lucru nu mi-a plăcut: Erin a noastră atunci când îşi descria viață, parcă dinadins oferea detalii despre statutul ei social.

Adam e burlac, dar e unul pe care nu l-am mai întâlnit până acum în niciun roman. Burlacul nostru e tandru şi nu e arongant decât pentru aparențe. Eu l-am perceput ca un om ce are nevoie de iubire, iar Erin a ieşit în calea sa fix la momentul oportun.

Nu vreau să dau prea multe detalii despre acțiune, așa că vă invit să descoperiți o poveste frumoasă și dureroasă, prea scurtă din păcate.


Stelele din ochii tăi de Denisa Claudia Raicu poate fi achiziționată de pe site-ul Editurii Berg
Pentru a vedea mai multe titluri publicate de editură, accesați site-ul lor dând un click aici.

                                                                                                                              
                                                                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu