20 apr. 2018

De vorbă cu Alexandra Gheorghe, autoarea cărții „Amantele trecutului”


   Autodescriere:   
Ce bărbați îmi plac? Nu îmi plac toți, în general nu mă mulțumesc doar cu o partidă bună și atât. Cum iubesc? Cu totul. Nu îmi plac jumatatile de măsura. Cum mă îndrăgostesc? Îmi formez un echilibru, prostia echilibrează chibzuința, iar chibzuința mâ ajută să înțeleg că nu toți fluturii care zboară pot fi si frumoși, pentru că da, exista și molii. Cum urăsc? Urăsc da! Urăsc oamenii în general, altceva nu pot urî. Îi urăsc pentru că se eschivează de ei, mint, uită și nu înțeleg cât de importantă este iubirea.
Ce mănânc? Fructe, vreau fructe și înainte și după masă. Cartofi și, câteodată, aș mânca un tort de ciocolată întreg.
Dacă fac sex des? Cum să nu... fac ce vreau de-obicei :)
Pe cine iubesc? Pe cine merită, pe cel care mă poate suporta, pe omul care își permite să mă aibă in ciuda tuturor defectelor mele.
Muzica? Ouh, dacă muzică nu este, atunci nici eu nu mai sunt. Muzică, muzică să am mereu, iar eu nu voi muri niciodată. Muzica si versuri bune, povești și iubire, iar eu voi trăi veșnic.

Cine sunt? Eu sunt eu, tu cine ești?
1. Cum a apărut ideea acestei cărți erotice? 

Pur și simplu într-o zi de februarie aproape martie m-am apucat de scris o carte. Nu știam titlul ei, știam doar că îmi doream să fie erotică și diferită.

2. Care a fost cea mai erotică carte pe care ai citit-o?

Luni de fiere – Pascal Bruckner.

3. Cum îți vizualizezi viitorului?

Nu îl vizualizez, îl las să curgă, trăiesc prezentul și mă bucur de tot ce-mi oferă el.

4. Toate scenele din carte sunt din mintea ta sau te inspiri de undeva?

Da, toate scenele sunt din imaginația mea.

5. Povestea se bazează pe fapte reale sau e pură ficțiune?

Primesc foarte multe întrebări de genul acesta și undeva simt că parcă oamenii își doresc ca acest roman să fie real, dar nu, nu este reală povestea celor două femei. Este imaginația mea, am inventat o poveste cu ușoare momente inspirate din viața pe care am trăit-o.

6. De ce erotic și nu un roman fantasy?

Erotic pentru că am simțit că oamenii au multă nevoie de așa ceva. Am considerat-o ca pe o evadare. Fantasy? Nu știi? Lucrez de foarte mult timp la un roman pe care nu știu când îl voi termina. ”Zâne de nicăieri”  se numește, iar povestea nu o pot divulga încă...

7. Ce reprezintă pentru tine o carte bună? 

Cartea perfectă este cartea care pur și simplu te ”aruncă” din cotidian în povestea de dincolo de pagini.

8. Ce înseamnă cu adevărat titlul cărții tale, Amantele Trecutului?

Nimic din ce ai făcut în trecut nu trebuie să-ți afecteze viitorul. Este un titlu pe care îl înțelegi doar dacă aprofundezi intens povestea.

9. Scrii la o viitoare carte? Dacă da, ai dori să împărtășești cu noi despre ce este vorba?

Scriu foarte mult, scriu pentru cărțile mele, scriu pentru Revista Stylished, scriu pentru blog etc.

10. Ai un citat după care te ghidezi? 

”Nu-mi dați sfaturi, știu să greșesc și singur” - Immanuel Kant


Recenzia cărții Amantele trecutului o puteți citi dând un click aici.



Achiziționează Amantele trecutului de Alexandra Gheorghe de aici.

                                                                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu