22 sept. 2019

Pre-recenzie „Imperiul de aur”–Ultima șansă la victorie?


Titlu original: Imperiul de aur
   Autoare: Lena Hills
   Editura: Stylished
Colecție: erotic
   Nr. de pagini: 256
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★


Imperiul de Aur este romanul de debut al autoarei, Lena Hills, și nu pot să nu afirm faptul că ceea ce m-a atras prima oară a fost prologul. Subliniez că stilul este unul clar, curat care nu se pierde în metafore, ci scriitoarea pune accent pe acțiune și conflictul interior al lui Caden. Un bărbat suficent de matur, care ia decizii pripite sperând că moartea îl va salva, însă tot ce reușește să facă este să se piardă ca persoană în multitudinile de minciuni pe care le afirmă. 

Prologul fost unul incitant și plin de suspans, care ne prezintă o scenă a morții, una brutală, ce-i drept. Deși nu citesc scene de acest fel, aceasta a reușit să-mi mențină curiozitatea până la final. A fost plasată la incipit, strategic, iar acest lucru mi-a plăcut. 

Personajele sunt creionate, fiecare dintre aceștia reușind să se diferențieze, însă accentul cade pe Caden Grayson, personajul principal. Am adorat evoluția lui ca și bărbat, dar și evoluția sentimentelor sale, deși m-a enervat puțin faptul că relația sa cu Kristen Moore, angajata sa, a fost grăbită.

Însă, cu toate acestea, acțiunea a fost minunată. Am descoperit ușor-ușor trecutul său tumultuos, am descoperit de ce îi este frică să iubească, dar nu în ultimul rând, l-am descoperit pe el și mă bucur că am făcut-o.

,,Prefer să mă urăști pentru tot restul vieții, decât să trăiesc trăiesc cu gândul că n-o să te mai pot vedea niciodată.” — Caden Grayson


Romanul ne introduce direct în compania protagonistului, Caden Grayson, și se poate observa clar devotamentul acestuia și modul în care empatizează cu toți angajații săi. De aici, reiese prima sa trăsătură și, din punctul meu de vedere, una dintre cele mai importante. Nu e suficent să conduci o afacere, mai trebuie să și știi cum să te comporți cu angajați.☺

Totul gravitează în jurul fostei soții a lui Caden, Verra Smith, care pare să controleze totul din umbră, însă am fost de-a dreptul șocată atunci când am aflat de fapt adevărul din spatele luptei continue pe care acesta trebuie să o ducă. 




Din cauza aceasta, Caden duce o luptă interioară cu propria sa conștiință și reușește într-un final să ducă tot planul fostei sale soții la bun sfârșit, doar pentru a evita să ajungă la închisoare — chiar și dacă acest lucru a însemnat să se joace cu sentimentele noii sale angajate, Kristen Moore. 
Ei bine, ea intră într-un joc plin de perversități la care e supusă involuntar, însă nu alegi de cine te îndrăgostești, ci iubești pur și simplu. Se întâmplă! 


Ura nestăvilită pe care Verra pare să o aibă pentru noua angajată a companiei,  este acel ceva pe care nu l-am înțeles decât spre finalul cărții, iar acest lucru m-a ținut într-un suspans continuu.  Dar a meritat. Motivul urii sale a fost… mai bine vă las pe voi să descoperiți.😂

,,În momentul acesta, dacă voi înfunda închisoarea, voi accepta cu demnitate orice sentință pentru că știu că ceea ce am făcut a fost pentru singurul lucru după care am tânjit toată viața: iubirea.” 

Finalul a fost unul memorabil, — depinde totuși din ce perspectivă veți privi lucrurile — însă autoarea a lăsat clar loc de interpretări, poate cine știe, va urma în viitor un al doilea volum. 


  O nouă șansă pentru persoanele care se iubesc, dar care nu se regăsesc atât de facil... 


Vă recomand cu tot dragul acest roman, deoarece are o acțiune concentrată și sunt sigură că veți ajunge să îl iubiți pe Caden, deși nu este demn de așa ceva. Acțiune este puțin grăbită pe alocuri, însă mi s-a părut un lucru nesemnificant în circumstanțele în care totul a decurs exact așa cum ar fi trebuit. Iar dacă vă plac relațiile interzise, atunci ați ajuns în fix unde trebuie...în Imperiul de aur.


,,Ceva foarte slab reușește să-i facă trupul să vibreze, dar nu îndeajuns. Urechea mi-e lipită acum de pieptul său și încep să plâng și mai tare în momentul în care realizez că sunt martorul ultimelor sale clipe de viață. ” — Caden Grayson













Achiziționează Imperiul de aur de aiciPentru mai multe detalii despre noile titluri accesați site-ul Editurii Stylished dând un click aici
                                  Lectură plăcută!💙




Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere