25 sept. 2019

„Confesiunea unui preot” – Atinge-mă părinte între „păcatele” mele. Amin!

Titlu: Confesiunea unui preot
   Autoare: Sierra Simone
   Editura: Bookzone
   Nr. de pagini: 352
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★★+


Astăzi vă introduc în lumea păcătoșilor, o lume în care domină sexul pe altare și rugăciunile în genunchi cu fața spre icoane. 
A fost combinația dintre Cincizeci de umbre și cele mai profunde dorințe obscure. Faptul că protagonistul este un preot, stârnește cu siguranță curiozitatea în rândul multora, însă oricum, până la urmă și preoții sunt oameni și au nevoie să fie iubiți, nu? Tandru, chinuitor de lent, legați cu o poftă carnală de a păcătui și totuși al naibii de pasionali. Cel puțin, Părintele Bell, este unul dintre cei care cu siguranță ar alege altarul, nu doar pentru prelegeri, ci și pentru a-și manifesta preludiul tainelor periculoase.

Confesiunea unui preot reprezintă cu adevărat o intrigă controversată Da. Incitantă? Da. Erotică? DA. Cartea aceasta m-a dat peste cap cu totul și când spun cu totul, mă refer la fiecare celulă vie ce sălășluiește în corpul meu.


Amin!

În primul rând, subiectul este unul pe care nu mulți îl vor aprecia, poate din cauza faptul că este o carte cu adevărat scandaloasă
Ca preot să iubești fără rețineri și să-ți lași imaginația să-ți domine principiile pe care le-ai adoptat toată viața, fără să te poți opune, constituie practic autodistrugerea ființei. Ai nevoie de curaj să faci lucrul acesta, iar când păcătuiești în Biserică, practic dansezi deja cu demonii pasiunii. Nimic nu te mai poate opri, nici măcar tu...


Da, există cărți cu tematica unei iubiri interzise, — poate de părinți, de circumstanțe, de convingeri, — dar nu de legea spirituală și de biserică în sine. Confesiunea unui preot prezintă căderea în păcatele carnale a unui preot și nu am idee dacă ar trebui să mă simt prost pentru că mi-a plăcut la nebunie motivul căderii sale în ispită. Mă simt ca și Lucifer, al naibii de rea!👿 

În al doilea rând, romanul aceasta ne reprezintă un erotism pur. Unul de calitate care nu va fi pe placul tuturor, e drept. Scenele sunt detaliate și confesiunile sunt fierbinți. Am apreciat absolut fiecare detaliu în parte, deși mi s-a părut că Preotul Bell a căzut un pic cam repede în ispită, dar nu m-a deranjat, pentru că ceea ce a urmat apoi, a fost... îndeajuns încât să afirm că e una dintre cele mai bune cărți pe care le-am citit anul acesta. 

,,Am făcut un pas în spate ca să-mi admir munca: felul în care arătau brațele ei întinse și legate împreună; ca un captiv în rugăciune; felul în care tocurile ei negre săpau în covor;  felul în care fundul ei era la dispoziția mea.” 

Totul începe atunci când Poppy intră în confesionalul bisericii, unde se află Părintele Bell. Vocea ei reușește să-i stârnească diferite sentimente părintelui, iar acesta simte o dorință acută de a o avea în permanență, în toate modurile posibile.



Relația lor interzisă începe în momentul în care acesta o urcă pe pian, chiar în biserică și o posedă cu o duritate nemaiîntâlnită. 
Am adorat de-a dreptul scena... m-a pregătit mintal pentru ce va urma și sincer? M-au făcut să privesc preoții cu alți ochi (spre rușinea mea).




Secretele ei ies ușor-ușor la iveală, însă acest lucru îl incită și mai mult pe Părintele Bell. Ciudat, nu? Poppy este un personaj destul de complex și este conturat cu un rafinament minunat. Deși meseria sa nu este întocmai una de lăudat, modul în care o abordează este magnific— asta ca să nu mai aduc în discuție modul în care își folosește meseria pentru a scoate tot ceea ce e mai erotic și pervers din al nostru părinte.

Scenele erotice au fost unele foarte picante. Îți trebuie o minte foarte deschisă la noutăți pentru a gusta cu adevărat cuvintele așternute pe paginile acestei cărți. Trebuie să fii conștient că odată ce ai deschis coperțile acesteia, ai pășit pe un tărâm unde, este posibil să privești lucrurile preoțești sub cu totul alți ochi.

Recomand această carte pentru aceia care își doresc să aibă o aventură imaginară erotică, pentru aceia care vor să guste cu adevărat o iubire interzisă și, ei bine, pentru toți cei care își doresc să vadă o poveste de iubire în paralel cu strădaniile unui preot de a-și menține enoriașii și de a îndeplini standardele unui preot adevărat — adevărat până apare Poppy. Pasionații de erotic nu o pot rata! 

Amin!



Achiziționează Confesiunea unui preot de Sierra Simone de aici.




Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere