3 mar. 2018

„Altfel de îngeri” – O serie cu vampiri, vârcolaci și alte ființe fantastice

Seria Altfel de îngeri este formată din cinci volume, din care doar trei au fost traduse și la noi:
1. Altfel de îngeri
2. Trădări
3. Gelozie
DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.
Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. 
Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…
Seria fantasy Altfel de îngeri scrisă de Lili St. Crow nu vine cu nimic nou. Este genul de serie cu și despre vampiri, vârcolaci și alte creaturi fantastice pe care le-am întâlnit și în alte cărți. 
Dar ceea ce mi-a plăcut mie și a salvat-o de la a fi un eșec total, a fost stilul autoarei, simpluț și amuzant, care nu m-a plictisit prea mult cu descrieri lungi și obositoare. 
Personajele nu m-au dat neapărat pe spate, dar am empatizat cu ele de-a lungul lecturii și am trăit din plin aventurile prin care au trecut.

Altfel de îngeri este o serie care este potrivită mai ales adolescenților. Cel puțin eu, când eram adolescentă, mereu căutam serii cu vampiri și am citit cam tot ce se putea despre aceștia. Pentru mine, la momentul actual, acest subiect nu prea mai prinde, exceptând momentele în care găsesc o carte abordând această temă, dar într-un mod atrăgător, care să mă captiveze și să mă țină în universul creat.

Această serie s-ar putea să vi se pară o lectură clișeică, pentru că așa este, dar în același timp să o savurați din plin cum am făcut-o eu. Cele trei volume au fost de aceeași calitate, nu am observat nicio evoluție sau involuție, ci s-au păstrat pe aceeași linie de plutire. 

Dacă îți plac poveștile cu vampiri și încă nu ai trecut de această fază, seria Altfel de îngeri este alegerea potrivită pentru tine. Are de toate, de la multă acțiune, umor și aventuri pline de suspans, până la prietenii, iubiri și veșnicul triunghi amoros pe care de cele mai multe ori îl detest. 

Aș putea aproape să o compar cu seria mea preferată cu vampiri din toate timpurile, Academia Vampirilor, iar asta înseamnă destul de mult. 

Dru Anderson nu este o persoană atât de dură și atât de badass precum este descrisă pe coperți. Mi s-a părut tipul de adolescentă banală, care se teme și de umbra sa. Este curajoasă, da, dar i-am simțit mai mult slăbiciunile decât abilitățile. Ceea ce nu mi-a plăcut deloc la dânsa este că este o persoană naivă și ușor influențabilă. Nu știe ce vrea de la propria viață și este ca o puștoaică în călduri.
Graves este un personaj care mi-a plăcut. Tipul goth din liceu care este singur mereu. Când o întâlnește pe Dru, toată viața lui se schimbă. Nu mai este un adolescent obișnuit, ci un vârcolac. Sau mai bine zic loup-garou, o specie superioară de vârcolac. Mi-a plăcut că este protectiv cu cei din jurul său și este o persoană sensibilă în ciuda aparențelor. 

Ceea ce nu mi-a plăcut la Graves este că se lasă condus de Dru de parcă ar fi animalul ei de companie.

Cristophe
este tipul acela de băiat care este mereu cu nasul pe sus. Sau cel puțin așa mi-a lăsat mie impresia. Aparent este un puști carismatic, dar de fapt el este un djamphir în vârstă. Apare și dispare când vrea mușchii lui. Și datorită abilităților sale de cuceritor, o face pe Dru să se înmoaie în prezența lui. Mi s-a părut un personaj arogant, atot-știutor și m-a enervat la culme comportamentul lui uneori. 


Dacă vrei să afli ce este Dru cu adevărat și prin ce evenimente vor trece personajele prezentate mai sus, te invit să citești și tu seria.

Dacă doriți să cumpărați cărți la prețuri avantajoase, vă invit să vizitați site-ul anticariatului Târgul Cărții, unde veți găsi o gamă largă de cărți care de obicei nu se mai găsesc în alte locuri.
Pentru mai multe detalii despre titlurile pe care le au, accesați site-ul lor:

LECTURĂ PLĂCUTĂ!
                                                                                                                              
                                                                                                                   


Un comentariu:

  1. O serie care și mie mi-a plăcut mult. Se pare ca Academia vampirilor este si la mine preferata!

    RăspundețiȘtergere