20 dec. 2017

5 motive să citești „Ultima vrăjitoare din Transilvania” de Cristina Nemerovschi


Pentru că cele mai bune recomandări ale mele au fost tot timpul articolele de genul „5 motive”, astăzi am să vă recomand o trilogie dragă mie și am să vă dau cinci motive pentru care ar trebui să o citiți și voi.

Cele trei volume care fac parte din trilogia Ultima vrăjitoare din Transilvania sunt: 

1. „Contesa Aneke” - click aici pentru a citi recenzia mea.
2. „Mathias” - click aici pentru a citi recenzia mea.
3. „Alexandra” - click aici pentru a citi recenzia mea.



Sunt absolut convinsă că majoritatea cititorilor hotărăsc dacă o carte e bună sau nu și după stilul autorului și modul său de povestire. Mi s-a întâmplat de multe ori să îmi placă ideea unei cărți, dar să urăsc modul în care a fost scrisă. 

Cristina Nemerovschi este o scriitoare talentată de-a noastră care își lasă amprenta inevitabil asupra celor care aleg să citească operele scrise de ea. Scriitura sa este inedită, cu un limbaj accesibil oricărui tip de cititor. Îmi place cum jonglează cu propriile cuvinte, cum mereu introduce câte o glumiță care să te facă să râzi și cum amestecă anglicismele cu limba română. Este o autoare care îți dă un vibe pozitiv, te lasă plăcut surprins la final și te face dependent de cărțile ei. 


Mi-a plăcut enorm de mult cum Cristina a combinat trecutul și prezentul. Avem de a face în această trilogie cu două epoci diferite: 
  • În prima regăsim o lume parcă desprinsă din povești cu oameni care organizează baluri, unde există conți, contese, iar vrăjitoria este condamnată;
  •  În cealaltă avem o lume cu petreceri, băutură, telefoane mobile și Facebook. Combinația dintre aceste două lumi care se întrepătrund este fantastică și povestea este demnă de toate laudele.

Nu v-ați săturat de cărțile care se petrec mereu cam în aceleași locuri? Vreun orășel cunoscut din Statele Unite? Devine chiar monoton la un moment dat. Mie una îmi place să diversific și ador să citesc o carte în care se vorbește despre România și acțiunea se petrece aici. Îmi dă o senzație tare plăcută.

În această trilogie acțiunea are loc în București și într-un sătuc din Transilvania.


Nu e prima carte pe care o citesc cu și despre vrăjitoare, dar aceasta mi se pare diferită. Aici nu este vorba de vrăjitoare care fac „hocus-pocus” sau zboară pe mătură, ci vrăjitoarea este mai degrabă o entitate omenească, neavând cine știe ce puteri. Poate doar faptul că este nemuritoare și veșnic tânără. Și cu o frumusețe aparte.

Contesa Aneke este un personaj enigmatic a cărui natură vrei să o descoperi cât mai repede și trăiești într-un mister continuu până la sfârșit. Baba Ica poate fi, însă, modelul clasic de vrăjitoare, baba urâcioasă care aruncă vrăji și blesteme în stânga și-n dreapta.



Da, coperțile reprezintă un motiv pentru care tu decizi dacă vei citi o carte sau nu. Sunt sigură că nu doar eu fac asta. Pe mine m-a atras încă de la prima apariție a imaginilor cu noile coperți și nu mi-am mai luat gândul de la ele. În realitate sunt și mai frumoase, având un aer enigmatic pe care vrei să-l descoperi.

Coperțile sunt hard-cover. (Cui nu-i plac coperțile hard-cover?!
Trilogia arată nemaipomenit în biblioteca mea și le consider niște bijuterii atât din punct de vedere estetic cât și în ceea ce privește conținutul. 

Te-am convins să dai o șansă trilogiei?



LECTURĂ PLĂCUTĂ! 😊

Cumpără trilogia cu doar 74,14 lei de aici.
                                                                                                     

Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere